Saturday, Jan 28, 2017

صفحه نخست » مضحک‌ترین نتایج در تاریخ فوتبال؛ ۱۴۹ بر صفر!

football-1-280117.jpgدر تاریخ برگزاری مسابقه‌های فوتبال نتایج عجیبی رقم خورده است که برخی از آنها غیر واقعی و مضحک به نظر می‌رسند.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از آس، هواداران همیشه خواهان بازی پرگل هستند اما این اتفاق در سال‌های اخیر کمتر رخ می‌دهد. دفاعی بازی کردن تیم‌ها و تغییر سیستم‌ها باعث شده است بازی‌های پرگل کمتر دیده شود.

تیم‌ها به سختی به گل دست پیدا می‌کنند و حداکثر گلزنی یک تیم کمتر از ۱۰ گل است. با این حال برخی از نتایج عجیب و مضحک در جهان فوتبال وجود دارد که بیش از ۲۰ گل از خط دروازه ها عبور کرده است. در ادامه به این بازی‌ها اشاره می‌شود.

استرالیا - ساموآ آمریکانا

در یازدهم آوریل سال ۲۰۰۱ و در انتخابی جام جهانی ۲۰۰۲ منطقه اقیانوسیه، استرالیا مهمان ساموآ آمریکانا بود. این دیدار با نتیجه‌ عجیب ۳۱ بر صفر به نفع استرالیا به پایان رسید.

شفیلد ونزدی - بارنزلی

این دو تیم در سوم نوامبر سال ۱۹۷۹ در انگلیس برابر هم قرار گرفتند. بارنزلی توانست سنگین‌ترین شکست تاریخ شفیلد را رقم بزند. این تیم ۷۹ بر صفر پیروز شد.

آس آدما - ایمیرنه آنتاناراتیوو

در ۳۱ اکتبر سال ۲۰۰۲ عجیب‌ترین نتیجه‌ مسابقه فوتبال در ماداگاسکار اتفاق افتاد و پر گل‌ترین نتیجه‌ باشگاهی لقب گرفت. در این دیدار ۱۴۹ گل به ثمر رسید که همه آنها سهم آدما بود. با وجود این‌که نتیجه‌ غیر واقعی به نظر می‌رسد اما این اتفاق رخ داده است. البته بعد از این بازی تیم پایتخت‌نشین به این نتیجه‌ اعتراض کرد.

پلتی یونایتد فیدر - آکوربا

در دیدار تیم‌های پلتی یونایتد فیدر و آکوربا بزرگترین رسوایی نیجریه اتفاق افتاد. تیم پلتی یونایتد فیدر ۷۲ گل در نیمه دوم به ثمر رساند.

پلس مچین - بوبایارو

رسوایی دیگر در نیجریه در بازی تیم‌های پلس مچین و بوبایارو رخ داد. تیم مچین در نیمه دوم ۶۷ بار دروازه‌ حریفش را باز کرد.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy