Sunday, Jan 29, 2017

صفحه نخست » جزییات جلسه شورای‌ امنیت ملی برای بررسی دلایل درگذشت هاشمی

moreinfohashemishoraaali.jpg

هر ده پزشک بیمارستان شهدای تجریش تأکید کرده‌اند که درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی «مشکوک» و به دلیل «سکته قلبی» نبوده است.

آمد نیوز - پس از انتشار خبر انتصاب «رضا سیف‌اللهی» معاون «علی شمخانی» در دبیرخانه شورای‌عالی امنیت ملی به «ریاست هیئت بررسی» دلایل درگذشت سریع و مشکوک آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، خبرنگار «آمدنیوز» به جزییات بیشتری از این جلسه دست یافته است.

در این جلسه که با حضور علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی تشکیل شده، حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت به همراه چند تن از پزشکان بیمارستان شهدای تجریش نیز حضور داشته‌اند.

در این جلسه پزشکان بر «مشکوک» بودن مرگ آیت‌الله هاشمی رفسنجانی تأکید کرده و عنوان نموده‌اند که علت مرگ «سکته قلبی» نبوده و احتمالا وی دچار خفگی در آب شده است.

هم‌چنین علی شمخانی در این نشست تأکید کرده که دلایل مرگ باید به طور دقیق بررسی و موشکافی شود تا «در تاریخ ثبت گردد.»

یکی از حاضران در این جلسه، با بیان جزییاتی از انتقال آیت‌الله هاشمی به بیمارستان شهدای تجریش، ادعای مطرح شده از سوی دکتر مهدی خزعلی در نشست سرای اهل قلم را تأیید و سخنان وی را کارشناسی دانسته است.

پس از این جلسه علی شمخانی به «رضا سیف اللهی» معاون خود در دبیرخانه شورای‌عالی امنیت ملی دستور داد تا به همراه یک مقام مسئول از وزارت اطلاعات و مقام مسئول دیگری در سازمان اطلاعات سپاه، تیم بررسی دلایل مرگ مشکوک آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را تشکیل و نتیجه را به دبیرخانه این شورا اعلام کنند.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy