Saturday, Feb 11, 2017

صفحه نخست » استاندار اصفهان بعنوان اعتراض سخنرانی قالیباف مراسم ۲۲ بهمن را ترک کرد

ghalibafInIsfehan_small.jpgبه گزارش ایرنا، یک منبع آگاه در استانداری اصفهان روز جمعه در گفت وگو با ایرنا دلیل حاضر نشدن استاندار اصفهان در این جایگاه را اعتراض وی به انتخاب محمدباقر قالیباف شهردار تهران به عنوان سخنران این مراسم اعلام کرد.


وی که خواست نامش ذکر نشود، اضافه کرد: رسول زرگرپور همگام با راهپیمایان ۲۲ بهمن در میدان امام (ره) این شهر حاضر شد اما از حضور در جایگاه ویژه این مراسم خودداری کرد.


این منبع افزود: استاندار اصفهان پس از شروع سخنرانی شهردار تهران، این مراسم را ترک کرد.

یاداوری می شود، انتخاب شهردار تهران به عنوان سخنران مراسم ۲۲ بهمن از یک هفته قبل با اعترض هایی در اصفهان روبه رو بود و برخی طیف های سیاسی از استاندار خواسته بودند تا سخنرانی دیگر را برای این مراسم معرفی کنند.


استاندار اصفهان روز ۱۹ بهمن در مراسم گشایش نمایشگاه ' دهه فجر و دستاوردهای انقلاب اسلامی ' در اصفهان در واکنش به این اعتراض ها گفت: این انتخاب ارتباطی با دولت و استانداری ندارد و در این زمینه کوچکترین هماهنگی هم با استاندار نمی شود.


مراسم بزرگداشت یوم الله ٢٢ بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همزمان با سراسر کشور روز جمعه با سخنرانی محمدباقر قالیباف شهردار تهران در میدان امام (ره) اصفهان برگزار شد.

به گزارش رادیو زمانه پرونده فساد مالی گسترده در شهرداری تهران و آتش سوزی ساختمان پلاسکو انتقادها از شهردار تهران را طی چند ماه گذشته افزایش داده است.

رحمت‌الله حافظی عضو شورای شهر تهران که برای نخستین بار فساد مالی قالیباف را رسانه‌ای کرد، گفته است که طرح استیضاح او در شورای شهر تهران رای نخواهد آورد.

قالیباف در انتخابات دوره نهم و یازدهم ریاست جمهوری ایران نیز حضور داشت اما نتوانست آرای لازم را برای رسیدن به کرسی ریاست جمهوری به دست آورد.

در حالی که منتقدان قالیباف همچنان خواستار محاکمه و برکناری او هستند، شهردار تهران نشان دولتی «مدیران جهادی» را دریافت کرد.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy