Thursday, Feb 23, 2017

صفحه نخست » پول گورستان را ندادند، جنازه را از گور درآوردند!

removing_dead_cemetery_small.jpgوبلاگ ناظران رادیو فرانسه - به تازگی ویدئوهای عجیبی از یک گورستان در "تما"، شهری در نزدیکی پایتخت کشور غنا در افریقا پخش می‌شود. روز یازدهم فوریه، دو مرد در یک تابوت را باز می‌کنند و پیکر مرد مرده را که در آن دفن شده از آن خارج می‌کنند. آنها سپس گورستان را به همراه پیکر مرد مرده ترک می‌کنند. این نتیجه اختلاف مالی بین مسئولان گورستان و خانواده فرد مرده است.
در ویدئوهایی که از این اتفاق عجیب منتشر شده، دیده می‌شود که تابوت خالی است که دو مرد جنازه را روی دوش خود به بیرون از گورستان انتقال می‌دهند.

بی‌شک شاهدان این ماجرا با دیدن این صحنه شوکه می‌شوند. به هر حال ماجرا هرچه بوده است، آن‌گونه که در ویدئوهای بعدی دیده می‌شود این جنازه توسط افرادی دیگر به گورستان بازگردانده می‌شوند تا دوباره در آرامش در گور خود قرار گیرد.

ناظران برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر با مدیر بیمارستان "کوابنا اپکو ادسی"که این قبرستان را نیز در اختیار دارد تماس گرفت:

یکی از افرادی که در تصاویر در حال حمل جنازه دیده می‌شود از کارمندان بیمارستان است. فرد دیگر برای یک شرکت کفن و دفن خصوصی کار می‌کند.


معمولا وقتی کسی می‌میرد، مقامات بیمارستان برگه‌های مخصوص دفن او را امضا می‌کنند تا جنازه تحویل خانواده متوفی شود. سپس خانواده می‌تواند از گورستان درخواست آماده‌سازی جنازه برای دفن را ارائه دهد، خدماتی که حدود ده دلار خرج خواهد داشت.


کارمند گورستان مدعی است که اعضای خانواده متوفی زمانی که او مشغول رسیدگی به دیگر جنازه‌ها بوده است بدون پرداخت پول، جنازه را از قبرستان آورده‌اند. او آنها را دنبال کرده است و آن اتفاقی که در ویدئو دیده می‌شود رخ داده است. سپس گویا دوستان متوفی پول را پرداخت کرده اند و جنازه دوباره به قبر بازگشته است. این کارمند اخراج نشده است اما به او هشدار داده شده است که با این کارش باعث بدنامی بیمارستان شده است.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy