Monday, Feb 27, 2017

صفحه نخست » واکنش شمخانی به خبر دیدارش با الجبیر در بغداد

Ali_Shamkhani.jpgدبیر شورای عالی امنیت ملی گفت:هسته‌های شکل گرفته علمی در کشور از جوانان‌رشد یافته در انقلاب نویدبزرگی را می‌دهد و مسوولان کشور باید از آن حمایت کنند.

به گزارش ایلنا، امیر دریابان علی شمخانی در حاشیه چهارمین جشنواره علمی و فناوری بسیج در جمع خبرنگاران در خصوص عملکرد بسیج گفت: یکی از مزیت‌های مهم بسیج در تولید شبکه است و توانسته شبکه‌ای منطقی و علمی از دورافتاده‌ترین نقاط را در جهت هدایت درست و تحقیق و توسعه موضوعی و کارکردی شکل دهد.

او این اقدام بسیج را موجب تحرکات در حوزه‌های مختلف برشمرد و اظهار داشت: این توانمندی تنها بخش دفاعی را در برنمی‌گیرد و همانطور که اظهار کردم به صورت موضوعی و کارکردی درخصوص موضوعات مختلف شرایطی را به وجود آورده است که همانند روزهای آغازین جنگ، انسان احساس می‌کرد پاسخگوی مقابله با دشمنی مانند عراق نبود؛ اما جنگ توانست هسته‌های کوچک را به لشگر تیپ و سپاه تبدیل کند.

دبیر شورای عالی امنیت ملی ادامه داد: هسته‌های شکل گرفته علمی در کشور از جوانان‌ رشدیافته در انقلاب نویدبزرگی‌ را می‌دهد و مسئولان کشور باید از آن حمایت کنند.

شمخانی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا شما دیداری با وزیر خارجه عربستان در بغداد داشته‌اید، تصریح کرد: تکذیب می‌کنم.

او درخصوص ادعای عادل‌الجبیر مبنی بر اینکه چرا در ایران انفجار تروریستی نمی‌شود، خاطرنشان کرد: عربستان و تروریست‌ها در جایی می‌توانند انفجار و اقدام تروریستی انجام دهند که پرورش یافته‌اند.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت با بیان اینکه ایران سرزمین بیگانه‌ای نسبت به تربیت تروریست است، ابراز داشت: همچنین ما دستگاه امنیتی هوشیار و مردم حاضر در صحنه‌ای داریم.

شمخانی یادآور شد: در برخی از کشورهای پیرامونی منطقه ما افرادی اقدامات تروریستی انجام می‌دهند که در آنجا درس خوانده و زندگی کرده‌اند و ماموریت گرفته و بجای دیگری رفته‌اند و امروز به دلیل اختلاف سیاسی انتقام می‌گیرند. ضمنا مردم یکپارچه‌ای ندارند و سیستم امنیتی مناسب برای مبارزه با تروریسم ندارند. این تفاوت ایران با دیگر کشورها است.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy