Tuesday, Feb 28, 2017

صفحه نخست » عضو شورای شهر کرج: ۴۵۰ هزار تومان خرج خمیر دندان و مسواک روحانی در سفر یک روزه به کرج شد

rouhollah_Kian.jpgعضو شورای شهر کرج با بیان اینکه شهردار کرج ۴ نفر از کارپردازها را برای انجام خریدهای سفر رئیس‌جمهور در اختیار استانداری قرار داد و دستور هزینه‌کرد به عهده استانداری بود، گفت: ۴۵۰ هزار تومان صرف خرید خمیردندان و مسواک برای این سفر یک‌روزه شده است.

به گزارش تسنیم، روح‌الله کیان در بازدید از دفتر خبرگزاری تسنیم در استان البرز اظهار داشت: خبرگزاری تسنیم با مشی حرفه‌ای خود به دنبال تولید محتوا و کار رسانه‌ای واقعی در استان البرز است.

عضو شورای شهر کرج با بیان اینکه خبرگزاری تسنیم بی‌غرض و سلامت کار می‌کند، ادامه داد: متاسفانه برخی خبرنگاران کارهایی در شورای شهر انجام می‌دهند که در شان این حرفه نیست.

وی با اشاره به اینکه اتفاقا مدیران بدشان نمی‌آید که زیر تیغ نباشند، افزود: رسانه‌ها در کرج آنطور که باید، کار نکرده‌اند اما تسنیم به خوبی این خلا را پوشش داد.

عضو شورای شهر کرج با اشاره به هزینه‌های سفر رئیس‌جمهور به استان البرز عنوان کرد: هزینه سفری که در ابتدا اعلام شد ۵۰۰ میلیون تومان بود که در مرحله بعد این مبلغ به یک میلیارد و ۲۰ میلیون تومان رسید و در نهایت مبلغ یک میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان در شورای شهر به تصویب رسید.

وی با بیان اینکه من در تمام مراحل با تصویب این مبالغ مخالف بودم، ادامه داد: شهردار کرج ۴ نفر از کارپردازها را برای انجام خریدهای سفر رئیس جمهور در اختیار استانداری و نمایندگان دولت قرار داد و دستور هزینه‌کرد به عهده استانداری بود و شهرداری فقط خرید کرده است.

کیان با اشاره به اینکه به عنوان مثال فقط مبلغی حدود ۴۵۰ هزار تومان صرف خرید خمیردندان و مسواک برای این سفر یک‌روزه شده است، افزود: صرف چنین هزینه‌هایی با "اقتصاد مقاومتی" ناسازگار است.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy