Sunday, Feb 5, 2017

صفحه نخست » در آخرین دیدار رهبری انقلاب با حسن روحانی چه گذشت؟

khamenei_rouhani_small.jpgدر آخرین دیدار رهبری انقلاب با رئیس‌جمهور مقرر شد که «حسن روحانی» برای انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۹۶ اعلام کاندیداتوری کند.

به گزارش خبرنگار «آمدنیوز»، یک منبع مطلع در بیت رهبری جمهوری اسلامی اظهار کرد: آخرین دیدار رئیس‌جمهور با رهبری انقلاب در روز دوشنبه ۱۱ بهمن ماه ۱۳۹۵ برگزار گردید.

وی گفت: در این دیدار مسائل مختلفی مطرح شد؛ از جمله گلایه‌ی حسن روحانی به آیت‌الله خامنه‌ای در خصوص شدت یافتن حملات رسانه‌های وابسته به نهادهای نظامی و امنیتی به رئیس‌جمهور و دولت. به همین دلیل حسن روحانی خواستار ارائه راهنمایی از سوی رهبری انقلاب برای «شرکت یا عدم شرکت» در انتخابات ریاست ‌جمهوری سال ۹۶ شد.

پس از بیان گلایه‌های حسن روحانی به رهبری انقلاب در خصوص شدت یافتن حملات رسانه‌های منتسب به نهادهای زیر نظر بیت رهبری، آیت‌الله خامنه‌ای با تبسم و گشاده‌رویی به حسن روحانی گفتند: «این حملات که اشکالی ندارد، باعث می‌شود شما در انتخابات رأی بیاورید.»

این منبع آگاه هم‌چنین اظهار کرد که آیت‌الله خامنه‌ای به حسن روحانی رئیس‌جمهور اجازه داده‌اند که در انتخابات ۹۶ شرکت کند و خود را کاندیدا نماید.

پس از درگذشت آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی، فشارها بر طیف سیاسی مشهور به اعتدالیون افزایش یافته است.

شنیده شده که کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶، «پرشمار» خواهند بود تا هر کدام بتوانند بخشی از سبد رأی حسن روحانی را دچار ریزش کرده و از انتخاب مجدد او به ریاست‌جمهوری جلوگیری کنند.

تنها مدتی پس از اعلام قطعی کاندیداتوری ریاست‌جمهوری حسن روحانی برای انتخابات سال ۹۶، پروژه سازمان اطلاعات سپاه پاسداران برای بازداشت‌های گسترده اجرا خواهد گردید؛ سناریویی که پیش‌تر «آمدنیوز» نسبت به لایه‌های مختلف آن اطلاع رسانی کرده است.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy