Thursday, Feb 9, 2017

صفحه نخست » سعید جلیلی: دوران کاسبان تحریم هراسی به پایان رسیده است

Saeid_Jalili.jpgپایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : سعید جلیلی گفت: یکی از تلاش‌های دشمن گرفتن حافظه تاریخی ما، پوشاندن پیشرفت و موفقیت‌های ما است، آنها فهمیده‌اند که این انقلاب یک پدیده طبیعی نیست بلکه شجره طیبه است.

به گزارش «انتخاب»، سعید جلیلی در سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مسجد جامع مشکین‌دشت که شب گذشته برگزار شد، اظهار داشت: پس از سی و هشت سال دوستان و کسانی که دشمن ما هستند هر دو در یک موضوع اتفاق نظر دارند و آن این است که بزرگی و تاثیرگذار در کشور و منطقه غیرقابل انکار است؛ این عظمت برای کشور تجلی پیدا کرده و کسی نمی‌تواند آن را انکار کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: پس از سی‌ و هشت سال هنوز هم رئیس‌جمهورهای آمریکا بخش عمده‌ای از وقت خود را متوجه ایران می‌کنند و اعلام می‌کنند هرچه داشته‌اند برای مقابله با انقلاب اسلامی ایران به‌کار گرفته‌اند اما انقلاب اسلامی مقابله و پیشرفت کرده است.

جلیلی با تاکید بر اینکه این بسیار مهم است که یک ملت حافظه تاریخی خود را حفظ کند، گفت: یکی از تلاش‌های آنها گرفتن حافظه تاریخی ما، پوشاندن پیشرفت و موفقیت‌های ما است، آنها فهمیده‌اند که این انقلاب یک پدیده طبیعی نیست بلکه شجره طیبه است.

وی ادامه داد: امروز در سطح جهان برای اینکه اسلام ناب بروز نکند حرکت اسلام‌هراسی را شروع کرده‌اند و برای این کار داعش و القاعده را ساخته‌اند تا چهره اسلام ناب نمایان نشود.

جلیلی با بیان اینکه ۲۰۰ شبکه ماهواره‌ای برای ایران برنامه تولید می‌کنند، گفت: آنها دلسوز اوقات فراغت ما نیستند بلکه برای دور کردن تفکر انقلابی از این جوانان در تلاش هستند.

وی افزود: نهال انقلاب به جوانی برومند تبدیل شده و دشمن از این مسئله می‌ترسد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه دشمن اهرم پلاسیده تحریم را در دست گرفته است، بیان‌کرد: عاملی که می‌تواند این اهرم پلاسیده را از بین ببرد تفکر انقلابی است، این تفکر سی سال سایه جنگ را از این کشور دور کرده است.

وی افزود: کسانی با تحریم هراسی مکمل حرکت دشمن بودند. این افراد تحریم ها را که باید بی‌اثر می‌شد برای دشمن موثر نشان دادند.

جلیلی اظهار داشت: تحریم ها را باید با قدرت بی اثر کرد نه با التماس! ملت ما هیچگاه التماس نکرده است. ملت ما با اقتدار ایستاد و تحریم ها را بی اثر کرد. عزم ملی و وحدت ملی آن است که همه نشان دهند اهرم تحریم هراسی دیگر اثر ندارد.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: کاسبان تحریم هراسی نیز بدانند کسانی که در داخل هم پای دشمن ملت را از تحریم ها می ترساندند نیز بدانند این کاسبی به پایان خود رسیده است.

نماینده رهبری در شورای عالی امنیت ملی با تاکید بر اینکه هم دشمنان و هم پیاده‌نظام آنها در داخل کشور بدانند دوران ترسیدن مردم از تحریم به پایان رسیده است، اظهار داشت: ابزار دشمن این است که بترساند، اگر دشمن از شما و پیشرفت شما بترسد امنیت برای شما به ارمغان می‌آید.

جلیلی با بیان اینکه کسی که منتخب مردم آمریکاست و آمریکا را ابرقدرت می‌داند کتابی که به عنوان کتاب خود معرفی کرد آمریکای افلیج بود، گفت: آنها باید بدانند با این پیکر افلیج نمی‌توانند در مقابل جوان تنومند انقلاب مقابله کنند، باید مراقب باشند این موجود افلیج را به مرگ نکشانند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، افزود: کشور ما در موقعیتی است که خود آنها بیان‌ می‌کنند یک قدرت بروز کرده و تهدیدات جنگ برای این کشور جواب‌گو نیست.

جلیلی با تاکید بر اینکه ما باید مولفه‌های قدرت خود را حفظ کنیم، گفت: آنها می‌دانند تفکر انقلابی در هر کجا که باشد موفقیت به‌بار می‌آورد، در هر کجای کشور که تفکر انقلابی باشد موفقیت ظهور می‌کند اگر ۶ کشور دنیا برای چند سانتریفیوژ با ما مذاکره می‌کنند به خاطر وجود شهدای هسته‌ای و تفکر انقلابی آنها است.

نماینده رهبری در شورای عالی امنیت ملی، بیان کرد: تفکر انقلابی یک شعار نیست، یک حقیقت است.

وی در پایان اظهار داشت: امیدواریم همه ما بتوانیم حامل تفکر انقلابی و پاسدار این انقلاب باشیم، به اعتراف دشمنان، جمهوری اسلامی ایران لنگر ثبات، آرامش و امنیت منطقه است.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy