Friday, Feb 10, 2017

صفحه نخست » دستگیری شماری از عناصر داعش در کشور

mohammadjafar-montzeri-small01.jpg
دادستان کل کشور از شناسایی و دستگیری شماری از عناصر داعش در کشور خبر داد.
به گزارش ایرنا، محمدجعفر منتظری روز جمعه در اجتماع بزرگ راهپیمایی 22 بهمن مردم کاشان بدون اشاره به شمار این افراد، اظهار کرد: این افراد قصد توطئه هایی در آئین های راهپیمایی یوم الله 22 بهمن داشتند.
وی همچنین با انتقاد از کسانی که می گویند وقتی ما خودمان نیازمند هستیم چرا به کشورهای یمن، سوریه و عراق کمک می کنید، گفت: با اشراف و اطلاعاتی که ما در دست داریم، داعش برای ایران برنامه داشته است.

وی یادآور شد: در روزهای آینده اطلاعات بیشتری درخصوص توطئه های این داعشی های تکفیری و تروریستی در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.
دادستان کل کشور همچنین از افرادی که با سخنرانی، مطالب و یا نوشتن مقاله، جایگاه رفیع ولایت فقیه را زیر سوال می برند، انتقاد کرد.
وی افزود: چند روز قبل آقایی در یک مناظره در شهر مشهد، حرفهای بسیار نامربوطی بیان کرده که خروجی آن تضعیف جایگاه ولایت فقیه بوده است.
منتظری تصریح کرد: اگر انقلاب، ولایت فقیه و جمهوری اسلامی نبود که تو، کی جرأت می کردی در دانشگاه بنشینی و این حرفها را بزنی. چرا قدر این نعمت را نمی دانی؟ جواب خدا را چه می دهی؟
وی همچنین با اشاره به روایتی که سند آن را بسیار محکم دانست، گفت: کسی که حکم و دستور یک فقیه جامع الشرایط و فقیه حاکم را رد کند، همانند آن است که حکم امام معصوم (ع) که همان حکم خداوند سبحان است را رد کرده است.
مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy