Monday, Feb 13, 2017

صفحه نخست » جلسه فوق العاده کمیسیون امنیت ملی مجلس با عراقچی برای بررسی گزارش برجام

Araghchi.jpgتهران-ایرنا-عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از جلسه روز چهارشنبه این کمیسیون برای بررسی چهارمین گزارش وزارت امور خارجه درباره برجام با حضور سید عباس عراقچی رییس ستاد پیگیری اجرای برجام خبر داد.

جلسه فوق العاده کمیسیون امنیت ملی مجلس با عراقچی برای بررسی گزارش برجام

محمد جواد جمالی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا اظهار داشت: هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به این نتیجه رسیده که جلسه فوق العاده این کمیسیون برای برسی چهارمین گزارش وزارت امور خارجه درباره برجام روز چهارشنبه ساعت ۶:۳۰ دقیقه صبح و قبل از جلسه علنی مجلس برگزار شود.

وی افزود: در این جلسه سید عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه و جمعی دیگر از معاونان وزیر امور خارجه حضور خواهند داشت.
به گزارش ایرنا، چهارمین گزارش وزارت امور خارجه در مورد اجرای برجام که هر سه ماه یک بار می بایست به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ارائه شود، در موعد مقرر و در ۲۸ دی ماه به این کمیسیون ارائه شد.

دومین گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در مورد اجرای برجام که هر ۶ ماه یک بار در جلسه علنی مجلس خوانده می شود، اسفند ماه آماده تحویل به مجلس و قرائت در صحن خواهد شد.

بر اساس قانون اقدام متقابل و متناسب جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام، وزارت امور خارجه موظف است هر سه ماه یک بار گزارشی از روند اجرای برجام به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ارایه دهد.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy