Wednesday, Feb 15, 2017

صفحه نخست » ابراز امیدواری موسوی و رهنورد به پایان اعتصاب غذای خزعلی

Mehdi_Khazali_etesaab.jpgکلمه ـ میرحسین موسوی و زهرا رهنورد در آخرین ملاقات خود با ابراز خوشحالی از پایان اعتصاب غذای عیسی سحرخیز ابراز امیدواری کردند تا مهدی خزعلی نیز به اعتصاب غذای خود پایان دهد.

به گزارش کلمه، دختران میرحسین و رهنورد در آخرین ملاقات خود خبر داده‌اند که پدر و مادرشان پس از آگاهی از اعتصاب غذای زندانیان سیاسی، ضمن خوشحالی از اتمام اعتصاب غذای عیسی سحرخیز و تشکر از وی، ابراز امیدواری کردند که مهدی خزعلی و دیگر دوستان دربند نیز به اعتصاب اعتراضی خود پایان دهند.

نخست‌وزیر دوران دفاع مقدس و همسرش در این ملاقات که در آستانه آغاز هفتمین سال حصر خانگی‌شان انجام شد، برای رفع ظلم دعا کردند.

عیسی سحرخیز، زندانی سیاسی سبز که از ۲۶ دی‌ماه دست به اعتصاب غذا زده بود، پیش‌ازاین در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که از بیست و سوم بهمن و در آستانه سالگرد حصر رهنورد، میرحسین و کروبی، در اعتراض به قانون‌شکنی‌ها و قانون‌گریزی‌های موجود، اعتصاب خود را به اعتصاب غذای خشک تبدیل کرده است.

همچنین مهدی خزعلی که ۱۷ بهمن‌ماه بازداشت و به بند ۳۵۰ زندان اوین منتقل‌شده بود، در لحظه بازداشت اعلام کرد که دست به اعتصاب غذای خشک خواهد زد. گزارش‌ها طی روزهای گذشته خبر از وخامت حال وی می‌دهند.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy