Saturday, Feb 18, 2017

صفحه نخست » هشدار وزیر دفاع آلمان به آمریکا

GERMAN_US_FM_001_small.jpgبی بی سی - اورزولا فان در لاین، وزیر دفاع آلمان، می‌گوید یک اروپای قوی به نفع آمریکا است. او به آمریکا هشدار داده است که نباید به انسجام اروپا ضربه بزند.

خانم فان در لاین این هشدار را در اجلاس امنیتی مونیخ بیان کرده است که ژنرال جیمز ماتیس، وزیر دفاع آمریکا نیز در آن حضور داشته است.

وزیر دفاع آلمان در این کنفرانس گفت: "دوستان ما در آمریکا باید به خوبی بدانند که لحنشان درباره اروپا و ناتو تاثیر مستقیمی بر انسجام قاره ما دارد. یک اتحادیه اروپای قدرتمند به نفع آمریکا نیز هست، همچنین یک ناتوی قوی و مصمم."

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا از تصمیم بریتانیا برای خروج از اتحادیه اروپا حمایت کرده و می‌گوید ممکن است آمریکا نقش خود در ناتو را کاهش دهد. ژنرال ماتیس هم پیش از این از احتمال تعدیل نقش آمریکا در ناتو گفته است.

جیمز ماتیس، وزیر دفاع آمریکا، در اجلاس امنیتی مونیخ هشدار داد که کشورهای اروپایی در معرض تهدیدهایی هستند و باید "سهم منصفانه" خود در هزینه‌های دفاعی را بپردازند.

آقای ماتیس در عین حال گفت که پیوندهای میان آمریکا و اروپا را "مستحکمترین سنگر" در مقابل بی‌ثباتی و خشونت خواند و گفت اطمینان دارد که همکاری‌های آمریکا و اروپا تقویت خواهد شد.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy