Saturday, Mar 4, 2017

صفحه نخست » کریمی قدوسی: «نمر، نصرالله، زکزاکی و حوثی» محصول مدیریت انقلابی امام و رهبری هستند

javaad_e_karimi_ye_ghoddousi.JPGنماینده تندرو مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی، اطاعت از ولایت را کلید حل مشکلات دانست و گفت: از صدر اسلام تا کنون هر جا به امر امام مسلمین توجه شده، همه مشکلات حل شده است.

به گزارش «آمدنیوز»، جواد کریمی قدوسی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه مشهد در حرم امام رضا (ع) افزود: تا روزی که احکام دین در حوزه اقتصاد و فرهنگ و دیگر بخش‌ها پیاده نشود، مشکلات حل نمی شود.

وی با بیان این‌که امام خمینی گفت «اگر پایم را از اسلام کنار بگذارم مردم مرا کنار می‌زنند زیرا مردم اسلام را می‌خواهند» اظهار کرد: جریان اسلام ناب به دنبال تربیت رهبران خداجوی بسیجی است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: شهدای بزرگ مانند عماد مغنیه، آیت الله نمر (رهبر شیعیان عربستان که اعدام شد) و یا اشخاصی مثل سیدحسن نصرالله (لبنان)، شیخ زکزاکی (رهبر جنبش اسلامی شیعیان نیجریه) و عبدالملک حوثی (یمن) محصول تفکر اسلام ناب و مدیریت انقلابی امام و رهبری هستند.

کریمی قدوسی با بیان اینکه رهبر انقلاب می‌فرمایند جریان منحط غرب‌گرا می‌خواهد همه امور کشور را به دست بگیرد، افزود: اسلام آمریکایی، حرف از مردم و رای می زند اما در پشت صحنه معتقد است هر کسی را که دوست دارند باید از صندوق رای بیرون بیاید، بنابراین ما باید در مقابل جریان غرب‌گرا بایستیم.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy