Sunday, Mar 5, 2017

صفحه نخست » گزارش ۹۰ تن از نمایندگان و کارکنان مجلس در خصوص سوءاستفاده کلان مالی سه نماینده اصولگرا + سند

169878954-small.jpg«کوهکن، برزگر و ندیمی»، سه نماینده‌ای هستند که زمین ۱۷۷۰۰ متری متعلق به ۳۵۸ تن از نمایندگان و کارکنان مجلس شورای اسلامی را به‌ نام خود ثبت و سند مالکیت دریافت کرده‌اند!

به گزارش خبرنگار «آمدنیوز»، «محسن کوهکن» کارپرداز وقت مجلس هفتم به‌ اتفاق «طاهرآقا برزگر تکمه‌داش» نماینده وقت بستان آباد و «ایرج (ابوذر) ندیمی» نماینده لاهیجان، در تاریخ ۸۶/۰۳/۲۱ بیش از ۱۷۷۰۰ متر مربع زمین مشاعی که با سرمایه امانی متعلق به ۳۵۸ تن از کارکنان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی تحت عنوان تعاونی مسکن کوثر از شرکاء خریداری شده بود را بدون اطلاع و کسب اجازه از آنان، به‌ نام خود ثبت، سند رسمی آن‌ را به‌ نام خود دریافت و از آن تاریخ تاکنون، تصمیمات خود را به صاحبان زمین‌ها تحمیل کرده‌اند!

Kowsar-Amadnews-1.jpg

بر اساس اسنادی که خبرنگار «آمدنیوز» به آن دست پیدا کرده، نود تن از نمایندگان و کارکنان مجلس شورای اسلامی طی صورت‌جلسه‌ای سوء استفاده‌های کلان مالی محسن کوهکن، ایرج ندیمی و طاهر آقا برزگر را در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی تهیه و به امضا رسانده‌اند، اما قوه‌ی قضائیه با زعامت صادق آملی لاریجانی این روزها به دنبال یافتن منبع خبری انتقال دهنده خبر محرمانه «۶۳ حساب بانکی شخصی» خود به «آمدنیوز» است و به مفسدین اقتصادی خصوصا از نوع اصولگرا توجهی نشان نمی‌دهد!

Kowsar-Amadnews-2.jpg

محسن کوهکن، نماینده اصول‌گرا و نایب رئیس دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری است که از حوزه انتخابیه لنجان، نماینده دوره هفتم مجلس شورای اسلامی بوده‌ است. وی پیش‌تر در دوره چهارم نیز عضو مجلس شورای اسلامی بود.

Kowsar-Amadnews-3.jpgجالب آنجاست که «محسن کوهکن» علی‌رغم سوء استفاده‌های کلان مالی خود توسط شورای نگهبان تأیید و اکنون نماینده مجلس است، «ایرج ندیمی» مشاور محمدباقر نوبخت در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور است و «طاهر آقا برزگر» نیز به رتق و فتق سایر سوء استفاده‌های مالی خود و شرکاء مشغول است. از سوی دیگر دادستان تهران و آملی لاریجانی نیز به بازداشت خبرنگاران و روزنامه‌نگاران بی‌گناه اشتغال دارند!

Kowsar-Amadnews-4.jpgKowsar-Amadnews-5.jpg

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy