Monday, Mar 6, 2017

صفحه نخست » دستگیری شش نفر در پی کشته شدن سه نفر در درگیری طایفه ای در خوزستان

tofang.jpgبه گزارش باغملک نیوز پس از درگیری های اخیر طایفه ای در روستای پتک باغملک صبح امروز استاندار خوزستان و جانشین معاون دادستان خوزستان به طور جداگانه از این منطقه بازدید هوایی داشتند.


کیانپور دادستان باغملک در خصوص نتیجه این بازدید در گفتگو با خبرنگار باغملک نیوز گفت: صبح امروز دکتر شریعتی استاندار و صادقی جانشین معاون دادستان به طور جداگانه از منطقه بازدید داشتند که تصمیمات حاصل از این بازدید مصوبه شورای تامین است که بیرون می آید و استاندار تاکید داشت آرامش برقرار شود و نیرو به اندازه لازم در اختیار نیروی انتظامی قرار گرفته شود و برخورد قاطع و حاکمیتی صورت بگیرد که شاهد این ناامنی ها در منطقه نباشیم.


وی با اشاره به اینکه نیروهای امنیتی در منطقه مستقر هستند بیان کرد: طی بازدید هوایی که داشتیم اطراف روستا که می گفتند افراد تهدید می کنند کسی نبود و هم اکنون آرامش برقرار است.

دادستان باغملک بیان کرد: در پی درگیری اخیر ۳ نفر از طایفه محمدی کشته شدند و شش نفر دستگیری داشتیم و در حال تفهیم اتهام هستند که روانه زندان شوند و شب گذشته تعدادی از منازل را آتش زدند که نیرو انتظامی سریع وارد شد و این قضیه را خاتمه داد.

وی ضمن دعوت به آرامش عنوان کرد : مردم را دعوت کنید به داستان برادر کشی پایان دهند و مانند برادر مسلمان رفتار کنند و عرف منطقه را رعایت کنند زیرا اگر درگیری باشد سرمایه گذار حاضر نیست سرمایه گذاری کند و در نتیجه بیکاری در جامعه حکم فرما می شود و ضرر اصلی را خود مردم می بینند.

کیانپور با اشاره به شایعات فضای مجازی گفت: بازار داغ فضای مجازی باعث تشویش اذهان عمومی می شوند و اگر در این فضا شایعه پراکنی رویت شود برخورد می شود ضمن اینکه دو مورد هم شناسایی و برخورد قضایی شد.

وی در پایان بیان کرد : هیئت صلح سپاه که برای ایجاد صلح و سازش ایجاد شده بود به دلیل نامردمی های که به هیئت شد حرف هیئت گوش ندادند فعلا متوقف شده و اکنون فقط حاکمیت و اجرای قانون است اگر در آینده شرایطی فراهم شد شاید اجازه دهیم هیئت صلح و سازش وارد عمل شوند .

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy