Monday, Mar 6, 2017

صفحه نخست » دلیل لغو همایش حزب کارگزاران چه بود؟

Hossein_Marashi.jpgعضو مرکزی حزب کارگزاران گفت: وزارت کشور که باید حامی احزاب باشد اجازه برگزاری همایش «دیده‌بان اعتدال» و کنگره کارگزاران را نداد.

به گزارش ایلنا، عضو مرکزی حزب کارگزاران گفت: وزارت کشور که باید حامی احزاب باشد اجازه برگزاری همایش «دیده‌بان اعتدال» و کنگره کارگزاران را نداد.

حسین مرعشی درباره لغو کنگره کارگزاران و همایش دیده‌بان اعتدال گفت: وزارت کشور که باید حامی احزاب باشد اجازه برگزاری همایش «دیده‌بان اعتدال» که بیش از ۳ هزار مدعو را داشت، نداد. چون تعداد مهمانان ما زیاد بود سالنی بهتر از وزارت کشور وجود نداشت به همین دلیل قصد برگزاری همایش در این وزارت‌خانه را داشتیم.

این عضو کارگزاران تاکید کرد: وزیر محترم کشور اجازه برگزاری این گردهمایی را دادند اما ظاهرا همکاران ایشان موافقت نکردند.

مرعشی ادامه داد: در همایش دیده‌بان اعتدال قصد تبین اندیشه و افکار آیت‌الله هاشمی را داشتیم که ظاهرا عده‌ای در وزارت کشور صلاح ندانستند برگزار شود.

محمدعلی نمازی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران نیز درباره لغو سخنرانی گفت: برنامه‌ریزی‌های بسیاری صورت گرفته بود تا یک کنگره و گردهمایی بزرگ داشته باشیم.

او افزود: بنا بود کنگره کارگزاران و همایش «دیده‌بان اعتدالی برگزار شود، برای این نشست کمیته‌های مختلفی تشکیل شده بود و هر کمیته مسئولیت یک پنل را بر عهده گرفته بود تا اندیشه‌های آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در حوزه‌های مختلف بررسی شود.

نمازی ادامه داد: حدود ۳ هزار نفر برای این گردهمایی دعوت شده بودند اما وزارت کشور اعلام کرد که سالن را تا ساعت ۱۳ بیشتر نمی‌تواند در اختیار ما قرار دهد، با مشورت به وزارت کشور اعلام کردیم که از تعداد پنل‌هایمان کم می‌کنیم و سر موعد سالن را تحویل می‌دهیم که باز هم قبول نکردند.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy