Sunday, Mar 26, 2017

صفحه نخست » لطفا قرارداد کارلوس کی روش را تمدید کنید

• آنجه تیم ملی ایران امروز دارد، بهترین نتیجه ممکن یک مربی با امکانات کم و ناچیز ساختار فوتبال ایران است.پس بهتر است فدراسیون اگر برنامه ای ندارد حداقل قرارداد مرد پرتغالی را تمدید کند.

Carlos_Queiroz.jpgعصرایران ؛ مهدی شادمانی - «سرمربی بعدی تیم ملی کیست؟» این سوالی است که در فدراسیون فوتبال ایران هیچ جوابی برایش وجود ندارد اما لازم است که هرچه سریعتر برایش جوابی پیدا کنند.

تیم ملی ایران در آستانه حضور در جام جهانی قراردارد اما آنچه فدراسیون فوتبال باید بیش از همه نگرانش باشد این است که پس از پایان قرارداد کارلوس کی روش چه اتفاقی رخ خواهد داد.

درفدراسیون های فوتبال درجه اول دنیا حتما برای این سوالات جواب های برنامه ریزی شده وجود دارد.مخصوصا اگر قرار باشد سرمربی شان راپس از جام جهانی تغییربدهند.

یعنی به طورمثال یا تیم ملی یک کشور مانند و آلمان و فرانسه در جریان یک پروژه است که وقتی سرمربی اش موفق باشد قبل از تورنمنت قراردادش را تمدید می کنند. این طور است که در سال های اخیر در آلمان پیش از اینکه مسابقات جام جهانی یا جام ملت های اروپا شروع شود قرارداد یواخیم لو را تا تورنمنت بعدی تمدید می کنند.

در صورت دیگر هم شرایط طوری است که فدراسیون فوتبال از سرمربی راضی نیست و یا سرمربی اعلام کرده که در این تیم نخواهد ماند و اوضاع این طور می شود که سراغ برنامه ریزی می روند.

لطفا قرارداد کارلوس کی روش را تمدید کنید

حالا به نظر شما تیم ملی ایران و کی روش را باید جز کدام دسته از فدراسیون ها در نظر گرفت و فدراسیون فوتبال باید کدام یکی از این پروژه ها را در دست داشته باشد؟

جواب این است که ابتدا به ساکن فدراسیون فوتبال باید حداقل درگیر یکی ازدو پروسه باشد که یا با کی روش توافق به ادامه کار داشته باشد و یا به فکر سرمربی جایگزین باشد. پروسه هایی که می شود حدس زد که فدراسیون به آنها نزدیک هم نشده و این می تواند به مشکل فوتبال ایران تبدیل شود.

اگر این دو پروسه شروع شد نظر نویسنده به تمدید قرارداد کارلوس کی روش است. سرمربی تیم ملی ایران در طول مدتی که در ایران حضور داشته بهترین نتایج را به دست آورده و نسل سازی ای را سبب شده که می تواند بهتر و بهتر بشود.

پیش ازاین در دو بازه زمانی مختلف در آبان ماه سال گذشته و بعد بهمن ماه گذشته عصرایران پیشنهاد داده بود که قرارداد کی روش تمدید شود. دلیل این پیشنهاد هم در هر دو یادداشت زیر می توانید مشاهده کنید.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy