Friday, Mar 31, 2017

صفحه نخست » سایت بشارت دهنده «قتل هاشمی»، از ظهور «سیدخراسانی» خبر داد

276tbb77i_small.jpgوب‌سایت امنیتی «اسلامیک ورلد» نزدیک به آیت‌الله خامنه‌ای، لایه‌های تصمیم‌گیر سپاه پاسداران و نیروهای امنیتی، از ظهور «سیدخراسانی» در انتخابات سال ۱۳۹۶ خبر داد!

به گزارش «آمدنیوز»، «سیدمجید رحمتی» مدیر مسئول این وب‌سایت که تصمیمات امنیتی پشت پرده نظام را در قالب پیش‌گویی بیان می‌کند، یک‌سال پیش از درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، از درگذشت وی در دی‌ماه خبر داده و نوشته بود: «مرگ رأس فتنه در دی‌ماه ۹۵ رخ خواهد داد!!»

یکی از مخاطبان این وب‌سایت در همان زمان نوشت: سلام! الله اکبر، درود بر حاج آقای صادق الوعد و الوعید. یادم می‌آید که در پاسخ یکی از کاربران فرموده بودند: «پشه کی داند که این باغ از کی است؟ در بهاران زاد و مرگش در 'دی' است.»

«سیدمجید رحمتی» در رونمایی از سناریوی مهندسی انتخابات سال ۹۶، پرده از «سید خراسانی» برداشته و نوید داده که وی در انتخابات سال ۱۳۹۶ پیروز خواهد شد!

مقصود این وب‌سایت از «سید خراسانی» ابراهیم رئیسی، دادستان ویژه روحانیت، عضو هیئت مرگ زندانیان منتقد سیاسی در سال دهه‌ی ۶۰ و تولیت آستان قدس رضوی است که پس از درگذشت آیت‌الله واعظ طبسی به این سمت منصوب شد. رئیسی اخیرا تحرکات گسترده‌ای را برای تصدی مقام ریاست‌جمهوری آغاز کرده؛ خریداری فن پیج‌های پرطرفدار در فضای، امضاء طومارهای نمایشی در نمازهای جمعه و مساجد برخی نقاط کشور با عنوان کمپین دعوت، توزیع آرد در خوزستان با نام «آرد متبرک»، توزیع پک غذایی میان اتومبیل‌ها در عوارضی مشهد، سفر به شهرهای استان خراسان با اکیپ‌های فیلمبرداری و پول پاشی در این مناطق، توزیع روزانه ۲۴۰ هزار وعده غذای رایگان در حرم امام رضا (ع) با قیمت تقریبی ۹۶۰ میلیون تومان در روز و ... بخشی از فعالیت سیدابراهیم رئیسی برای تصدی منصب ریاست‌جمهوری ایران بوده است.

490879274193.jpg

«سیدمجید رحمتی» در وب‌سایت خود نوشته: عنایت خاص خدای منان و توجهات خاصه و مستمر ولایت کلیه الهیه بر انقلابی که مقدمه‌ساز ظهور می‌باشد و در شرایطی بسیار حساس که فتنه‌گران فاز جدیدی از فتنه‌ای بزرگ‌تر را طراحی می‌نمایند، انقلاب اسلامی ایران به رهبری ولی فقیه فرزانه و استکبار ستیز که اورع و ازهد و ارفع دوران است، اینک وارد مرحله جدیدی شده و راه را برای ایستادگی بر اصول انقلاب هموارتر و حجت را برای رهروان صادق ولایت تمام کرده و در آینده‌‌ای نه چندان دور، نسیمی خوش و نویدی معطر به عطر رضوی نیز از سوی «خراسان» وزیدن خواهد گرفت و «سید»ی بذر امید در دل نیروهای مخلص اتقلاب خواهد پاشید... و سپس به حرکت کشتی انقلاب به سمت ساحل نجات سرعت خواهد بخشید و اجتماع یاوران ولایت با نام «یاران خراسانی» تشکیل و به دنبال آن شبیه این تشکل در سراسر کشور ایران اسلامی آغاز خواهد شد و فرآیند جدیدی از بسیج بیست میلیونی به فرماندهی ولی امر مسلمین در تمام عرصه‌های انقلابی آغاز و شاهد فعل و انفعالات سرنوشت‌سازی در جهت «تحقق مقدمات جهانی شدن اسلام ناب» با مدیریت «عباد صالح خدا» در ایران اسلامی، کشورهای اطراف و جهان خواهیم بود. و این همان هدف بزرگ و جهانی انقلاب اسلامی ایران می‌باشد که امام خمینی رضوان الله تعالی علیه فرمود: «انقلاب اسلامی ایران مقدمه ساز ظهور است.»

قیام خراسانی اشاره به یکی از نشانه‌های ظهور حضرت مهدی (عج) از دیدگاه راویان شیعه دارد. بنا بر نوشته‌های نویسندگان و روحانیان شیعه، مانند شیخ طوسی و نُعمانی، در آخرالزمان، فردی از جانب خراسان، برای یاری مهدی (عج) و جنگ با سفیانی قیام خواهد کرد.

با این‌که استفاده ابزاری از مهدویت، ولایت، امامت و ... ترفندی است که اربابان قدرت برای توجیه اعمال و جنایات خود و فریب قشر مذهبی جامعه، سال‌هاست مورد استفاده قرار می‌دهند، اما پیش بینی‌های این سایت فارغ از این استفاده ابزاری، می‌تواند افشاگر یک نقشه امنیتی شوم پیش از انتخابات آتی باشد؛ نقشه‌ای که به نظر می‌رسد در انتخابات سال ۹۲ اجرایی نشده و اجرای آن به انتخابات سال ۹۶ موکول شده است.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy