Saturday, Apr 8, 2017

صفحه نخست » پدر همسر "آیت الله قتل": عام آمریکا و اروپا به دنبال روحانی هستند، نه رئیسی

akbar_ganji_article_photo1.gifاکبر گنجی ـ ویژه خبرنامه گویا

آیت الله علم الهدی در خطبه های نماز جمعه امروز مشهد گفت:

"هماهنگی اروپا و آمریکا برای زمینه‌ سازی پیروزی افرادی که اهل تعامل با عرب هستند در انتخابات پیش روی کشور است. برادران و خواهران جوان، غرب دشمن سرسخت ما هست، دلیل بر این دشمنی و سرسختی، پیامی است که اتحادیه اروپا چند روز قبل داد، اتحادیه اروپا به آمریکا سفارش کرد تا انتخابات ریاست جمهوری، تحریم‌ ها را اجرا نکنید برای این‌ که تندروها روی کار نیایند، معتدل‌ها [حسن روحانی]در این کشور قدرت را در دست داشته باشند؛ ازنظر اروپا و آمریکا تندرو کیست؟ در رأس تندروها ازنظر غرب، مقام معظم رهبری است، گفت این‌ها نیایند، قدرت نداشته باشند، قدرت در دست معتدلین باشد، اهل دادوستد و دست دادن با ما هستند، این سفارش اتحادیه اروپا به آمریکا بود...کسانی[حسن روحانی] که دم از طرفداری جوانان می‌ زنند، شادی جوان، عشق جوان، شور جوان، عیاشی و خوش‌گذرانی جوان، لبخند جوان، این‌ها یا نمی‌فهمند دارند برای دشمن مزدوری می‌کنند، فقط برای این‌که یک آبنبات چوبی دست جوانان بدهند و دنبال سرخودشان راه بیندازند یا می‌فهمند و مزدور دشمن هستند...به این جوان بگویند ما حامی تو هستیم، سرمایه و کار به تو نمی‌دهیم، درآمد برای تو ایجاد نمی‌کنیم اما هرچه بخواهی برایت می‌ رقصیم، هرچه بخواهی برایت ساز و مزقون می‌ زنیم، هرچی بخواهی برایت عیاشی باز می‌کنیم، این آبنبات چوبی دادن به دست جوان است، یعنی سر جوان را کلاه گذاشتن است، این سر جوان را کلاه گذاشتن است، کلاه گذاشتن سر چنین سرمایه عظیم، بزرگ‌ ترین خیانت به جوانان است".

raesei-khamenei-91.jpgنماینده آیت الله خامنه ای برای پیروزی دامادش- "آیت الله قتل عام"- حسن روحانی را به مزدور دولت های آمریکا و اروپایی تبدیل می کند که با دفاع از شادی جوانان بزرگترین خیانت را به آنان کرده و می کند. ادعا می کند که روحانی به جوانان گفته به جای شغل، برای شما می رقصم و عیاشی می کنم(رقص و عیاشی حسن روحانی حتماً افتخاری برای روحانیت خواهد بود).

دروغ گویی و تهمت زنی و هتاکی های نمایندگان ولی فقیه برای به زیرکشاندن حسن روحانی و رئیس جمهور کردن ابراهیم رئیسی معلوم نیست لزوماً به سود آنان تمام شود. آنان در حال ساختن دو قطبی غربگرایان و روس گرایان هستند. از سرکوب جوانان دفاع کرده و شادی آنان را رد می کنند.

علم الهدی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه نشان می دهد که "آیت الله قتل عام" چه بر سر کشور خواهد آورد. او می گوید که زلزله اخیر استان خراسان تلفات چندانی نداشت. چرا؟ دلیل این امر چه بود؟ آیا دولت روحانی و دیگر مسئولان خوب کار کرده بودند که این گونه نشد؟ خیر. تبیین درست این رویداد بدین نحو است . می گوید:

"حرمت ‌داری مشهدی‌ها و حفظ حریم امام رضا دلیل عنایت و رأفت امام هشتم به مشهد بود. عامل دوم این رأفت و عنایت خاص امام رضا، حرمت‌ داری شما مشهدی‌هاست، شما مشهدی‌ها حرمت امام رضا را حفظ کردید، حریم امام رضا را حفظ کردید، در حریم مطهر امام هشتم بعضی مفاسد، بی‌بندوباری‌ها و ناهنجاری‌های اخلاقی را نگذاشتید توسعه پیدا کند، شما به خاطر این‌که حرمت امام رضا را حفظ کردید و نگذاشتید برخی بی‌بندوباری‌ها و بی‌حرمتی‌ها تحقق پیدا کند، مزد و اجر شما این بود که در برابر چنین خطر سامان برانداز، امام رضا به شما کمک کردند و شما را حفظ کردند؛ ان شاالله این حفظ حرمت حریم امام رضا به ‌وسیله شما مشهدی‌های متدین با ایمان توسعه پیدا کند و خودتان را در حریم امام رضا در یک معبد مورد رأفت علی بن موسی قرار دهید".

بدین ترتیب، اگر خدای نکرده زلزله ای در تهران رخ دهد، تهرانی های بدبخت فاقد مرقد ائمه، نابود خواهند کرد. ضمن این که آنها اگر هم مرقد یکی از ائمه را داشتند، به دلیل عیاشی و خوش گذرانی، باز هم آن امام به دادشان نمی رسید. هنوز فراموش نکرده ایم که دیگر نماینده آیت الله خامنه ای- آیت الله صدیقی- در خطبه های نماز جمعه تهران گفت که بدحجابی زنان موجب وقوع زلزله می شود.

پس اگر "آیت الله قتل عام" رئیس جمهور شود، مرقد امامی برای تهران تدارک خواهد دید تا واقعه غم انگیز ساختمان پلاسکو توسط سردار قالیباف تکرار نشود. قرار است سردار قالیباف معاون اول رئیس جمهور، ابراهیم رئیسی، شود.

راه گریزی وجود ندارد. "آیت الله قتل عام" باید به صراحت و روشنی تمام درباره قتل عام چند هزار زندانی سیاسی و عقیدتی توضیح دهد.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy