Saturday, Apr 8, 2017

صفحه نخست » سخنان عجیب ضرغامی در جمع حامیان رئیسی

Ezatollah_Zarghami.jpgکانال های زیادی در نرم افزار تلگرام خریداری شده اند و ادمین های آنها آماده تبلیغات سنگین و همکاری همه جانبه هستند

نگام ، عزت الله ضرغامی کاندیدای پوششی انتخابات آتی ریاست جمهوری در جمع حامیان ابراهیم رئیسی گفت : کانال های زیادی در نرم افزار تلگرام خریداری شده اند و ادمین های آنها آماده تبلیغات سنگین و همکاری همه جانبه هستند.

این سخنان از سوی رئیس سابق صدا و سیما در حالی بیان شده است که ادمین های کانال های پربازدید اصلاح طلب و حامی دولت هم اکنون در بازداشت به سر می برند.

حسام الدین آشنا مشاور رئیس جمهور در واکنش به این اظهارات ضرغامی نوشت:

جناب آقای مهندس سید عزت الله ضرغامی سلام علیکم ؛با عرض تبریک سال نو و کسب۱۴۷۷ رأی از مجمع جمنا به عرض می رساند بخشی از سخنرانی جنابعالی در این مجمع محترم را که در کانال خبرگزاری معظم فارس منتشر شده مورد توجه قرار دادم. به نظر می رسد اشاره شما به امکان خرید سایتها که از کشفیاتتان در جریان انتخابات مجلسین بود در این دوره به صورت کاملا خودجوش و زودهنگام توسط برادران همسو و هم قطارتان در حال انجام است. ظاهرا در مورد مدیران کانالهای غیر قابل خرید و فروش و نفوذ هم اقدامات موثری انجام شده است .فقط امیدوارم مردانگی کنید و با سفارش های لازم خانواده های آنان را از نگرانی برهانید.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy