Thursday, Apr 13, 2017

صفحه نخست » مردم معترض راه قطار در ورامین را بستند

varamin.jpgورامین- مردم ورامین که از عدم تکمیل مسیر تخریب شده عبوری قطار در مسیر حرکت قطار تهران- مشهد گلایه دارند، دو قطار را در این شهرستان متوقف کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، مردم ورامین که از عدم تکمیل مسیر تخریب شده عبوری قطار در مسیر حرکت قطار تهران- مشهد گلایه داشتند، بعدازظهر پنجشنبه، دو قطار را در این شهرستان متوقف کرده و مسیر حرکت قطار تهران- مشهد را بستند.

در تابلو اعتراضی که در دست برخی از این افراد قرار داشت، نوشته شده: ما اهالی و ساکنین « باغ صالح» از مسئولین به دلیل عدم رسیدگی به مشکلات زیر گذر که ۵ ماه راه عبور و مرور را مسدود نموده است شکایت داریم.

این تابلو اعتراضی می افزاید: هیچکدام از نهادهای مربوط (شهرداری، فرمانداری و راه آهن) پاسخگو نمی باشند، چه کسی پاسخگو است.

یکی از شهروندان که در این محل حضور داشت، به خبرنگار مهر گفت: ماه ها است که راه ما مسدود شده و مشکلات فراوانی داریم اما کسی به داد ما نمی رسد.

وی که نخواست نامش فاش شود، گفت: در این شرایط رییس جمهور قطار حومه ای تهران- ورامین- گرمسار را افتتاح می کند، خطی که هنوز زیر ساخت آن بسیار مشکل دارد و ما در حال عذاب کشیدن هستیم.

محمد رضا یوسفی، فرماندار ورامین، در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مهندس کارخانه، معاون فرمانداری به محل اعزام شده اند.

وی افزود: این موضوع در حال حل و فصل است.

varamin_2.jpg

***


نماینده مردم ورامین در مجلس: مردم ورامین حق داشتند راه قطار را بستند


پیشوا- نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کسی حرف مردم را نمی شنود، گفت: مردم ورامین حق داشتند راه قطار را بستند.
سید حسین نقوی حسینی، در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص بستن مسیر قطار تهران- مشهد توسط مردم ورامین، اظهار داشت: « باغ صالح» یکی از محلات شهر ورامین و بالای خط ریل راه آهن این شهر است و تنها راه رفت و آمد این مردم هم زیر گذری است که بین خیابان رسالت و باغ صالح ساخته شده است.

وی ادامه داد: زیر گذر باغ صالح به خیابان رسالت یک باند داشت و اگر یک خودرو از یک طرف می آمد خودروی باند مقابل باید می ایستاد تا او عبور کند و سپس به مسیر خود ادامه می داد، بعد از مکاتبات مختلف و پیگیری های متعدد و قول و قرار اداره کل راه آهن مقرر شد که این مسیر دو بانده و به صورت رفت و برگشت شود.

راه آهن باید پاسخگو باشد

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در حال حاضر بیش از ۵ ماه است که مسیر را تخریب کردند که آن را دو بانده کنند اما همان یک باند را هم از بین بردند و اکنون مردم باید از آسمان پرواز کرده و به این طرف ریل راه آهن بیایند.

نقوی حسینی گفت: من به عنوان نماینده مردم هم با اداره کل راه آهن و وزارت راه و شهرسازی و هم با شهرداری و شورای اسلامی شهر صحبت کردم، اما کسی به داد مردم نرسید و زیر گذر را درست نکرد.

وی افزود: حرف مردم حق است و حق دارند، من وکیل و نماینده مردم هستم و راه آهن مسئول است و باید پاسخگو باشد.

مردم روستای سلمان آباد ۸ سال است مشکل زیر گذر دارند

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تنها مشکل مردم زیر گذر باغ صالح نیست، گفت: یک زیر گذر در روستای سلمان آباد هم ۸ سال است قرار است ساخته شود، مگر ساخت یک زیر گذر چقدر هزینه و زمان می خواهد، بارها قطار به گله گوسفند مردم روی ریل راه آهن برخورد کرده و خسارات زیادی به مردم این روستا وارد شده است.

وی افزود: کسی پاسخ خسارت مردم را نمی دهد، کسی حرف مردم را نمی شنود و مردم را بدهکار هم می کنند، این روش خدمت به مردم نیست، مردم بچه دبستانی دارند، پیر دارند، جوان دارند، مشکلات دارند و یک راه ساده می خواهند، زیر گذر را بسته اند و توقع دارند مردم چه کاری کنند،مردم حق داشتند اعتراض کرده و راه قطار را ببندند و اگر من هم در منطقه بودم به مردم می پیوستم.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy