Friday, Apr 14, 2017

صفحه نخست » "توطئه جدید اطلاعات سپاه به منظور رد صلاحیت حسن روحانی و بازداشت حسین فریدون؟"

0009mq2_small.jpg"توطئه جدید اطلاعات سپاه به منظور پرونده سازی برای حسن روحانی و حسین فریدون در آستانه انتخابات به منظور رد صلاحیت و بازداشت پس از ماجرای هک شدن سایت آمدنیوز"

نگام ، چند نکته مهم در خصوص مطلب منتشر شده شب گذشته توسط امنیتی‌ها در «آمدنیوز»

به گزارش کانال تلگرامی آمد نیوز در مطلب طراحی شده شب گذشته توسط امنیتی‌ها که برای چند ثانیه آن را در «آمدنیوز» منتشر کردند، عبارات مهمی چون «دایی حسین» و «دکتر» وجود دارد که نشان از طراحی آنان برای انتساب «آمدنیوز» به «حسین فریدون» و «دکتر حسن روحانی» دارد!

سناریو به شکلی طراحی شده که «گوینده مطلب»، برای بیان سخنان خود از عبارت «دایی حسین» استفاده می‌کند، یعنی او «خواهرزاده» حسن روحانی است و این عبارت را فقط «اسماعیل سماوی» خواهرزاده رئیس‌جمهور در محافل رسمی و نیمه رسمی برای خطاب قراردادن «دایی حسن» و «دایی حسین» به کار می‌برد.

معنای این سناریو و مطلب از پیش طراحی شده آن است که تیم امنیتی «ساس»، قصد دارد با انتساب «آمدنیوز» به رئیس جمهور، برادرش و خواهرزاده‌اش، زمینه پرونده‌سازی و به احتمال زیاد بازداشت آنان را فراهم کند.

عبارات دیگر نیز چون صرافی کرمانشاه موهوم است و شاید مربوط به یکی از فعالیت‌های اقتصادی «حسین فریدون» در کرمانشاه باشد.

کاش برادران «ساس» و «ساس زده» به جای هزینه این همه وقت و انرژی برای «پدرسوخته بازی»، این امکانات را برای «خدمت به مردم» به کار می‌گرفتند تا این کشور را به آبادانی و عزت برسانند.

شورای همکاران «آمدنیوز» برای چندمین بار اعلام می‌کند: «روز گذشته وب‌سایت آمدنیوز هک و امنیتی‌های ساس، به ربات آن دسترسی پیدا کردند. این ربات، ادمین کانال تلگرامی هم بود و به وسیله آن مطلبی از پیش طراحی شده با جملاتی موهوم اما با هدف پرونده‌سازی برای افراد و احزاب، برای ثانیه‌ای بر روی کانال منتشر شد که در کسری از ثانیه توسط ادمین حذف گردید. اما از آن‌جا طراحی کنندگان این سناریو زمان انتشار آن را نیز می‌دانستند در همان ۲-۳ ثانیه به سرعت از مطلب منتشر شده‌ی خود عکس گرفته و در خبرگزاری‌های دروغ خود آن را منتشر کردند.»
«آمدنیوز» این رفتارهای شاگردان «برادر پوتین» و «رفیق آیت الله» را محکوم و «ساس» را توصیه به «خدمت به مردم» به جای خوردن «خون مردم» می‌کند!

لینک مرتبط: https://t.me/Amadnews/19711
لینک مرتبط: https://t.me/Amadnews/19701
لینک مرتبط: https://t.me/Amadnews/19700
لینک مرتبط: https://t.me/Amadnews/19699

ولایت معاشان ٨٠٠٠ تومانی با هک سایت، به ربات آن کنترل و شب گذشته برای لحظه ای مطلبی از پیش طراحی شده را در کانال آمدنیوز منتشر کردند. این ربات ادمین کانال تلگرامی بود.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy