Saturday, Apr 15, 2017

صفحه نخست » خبرگزارى رجانيوز: ستاد روحانى در بى بى سى فارسى فعال شد!

rohani_bbc.JPGگروه سیاسی - رجانیوز: بخش فارسی تلویزیون دولتی انگلیس از همان زمانی که در نیمه دوم سال 1387 آغاز به کار کرد، عمده هدف خود را برای تاثیرگذاری بر انتخابات‌های ایران به ویژه انتخابات ریاست جمهوری تعریف کرد؛ کارویژه‌ای که به طور ویژه در سال 88 خود را به نمایش گذاشت و البته در انتخابات مجلس در سال 94 هم رنگ و بوی متفاوتی به خود گرفت.

به گزارش رجانیوز، حالا و در آستانه برگزاری دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری هم بی‌بی‌سی مجددا تمام قد پای کار آمده تا شرایط را برای تاثیرگذاری بر انتخابات فراهم کند و البته اینبار به نظر می‌رسد خبری از ادعای بی‌طرفی نیست؛ چرا که حمایت مستقیم این رسانه از یک کاندیدای انتخابات حتی با واکنش برخی دیگر از رسانه‌های ضدانقلاب روبرو شده است.

رپورتاژهای دقیق، منظم و نظام‌مند بی‌بی‌سی برای آقای روحانی و تلاش برای معرفی او به عنوان گزینه مطلوب مردم در انتخابات، در هفته‌های اخیر و پس از پایان تعطیلات نوروز به طرز عجیبی پررنگ شده و تقریبا روزی نیست که گزارش یا تحلیلی در حمایت از او در تلویزیون یا یاست این رسانه انگلیسی منتشر نشود.

تخریب رقبای روحانی هم یکی دیگر از دستورالعمل‌های BBC است؛ تا جایی که بخش اعظم مطالب مندرج در صفحه ویژه انتخابات سایت آن، به حمله و تخریب سیدابراهیم رئیسی اختصاص دارد. این رویکرد به ویژه پس از آن از سوی تلویزیون دولتی انگلیس اتخاذ شد که نگرانی دولتی‌ها مبنی بر شکست قطعی روحانی از رئیسی در انتخابات، افزایش یافت.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy