Monday, May 29, 2017

صفحه نخست » سریال تلویزیونی جدید در آمریکا: CIA به دنبال مهاجران ایرانی تبار

y11nweav8-small.jpgخبرگزاری ایرانشهر - تعقیب و گریز ماموران سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا CIA با مهاجران و پناهندگان ایرانی تبار در آمریکا موضوع سریال تلویزیونی جدید Snowfall یا «برف­ریزان» است که پخش آن از پنجم جولای 2017 از شبکه تلویزیونی FX آغاز خواهد شد.

این مجموعه نمایشی توسط «جان سینگلتن» پدیدآورنده سریال­ های تلویزیونی درام جنایی تهیه شده و داستان آن در لس­ آنجلس و در سال 1983 اتفاق می­ افتد و نگاهی دارد به اپیدمی مصرف کوکائین در آن زمان و تاثیرش بر فرهنگ این کلانشهر.

به گزارش لس ­آنجلس تایمز، آن­چه تاکنون از داستان فیلم به بیرون درز کرده، این است که «کارتر هادسن»بازیگر اصلی سریال برف­ریزان در نقش «تدی مک­ دانلد» یک مامور مبارزه با مواد مخدر سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا، سی­ آی­ ای، است که در پوشش یک فروشنده کوکائین در شهر لس­ آنجلس وارد یک ماجرای خطرناک و پیچیده مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر می­ شود اما افسر مک­ دانلد پیش از این ماموریت، وظیفه ردیابی مهاجران ایرانی­ تبار مظنون به فعالیت­ های خرابکارانه را داشته است.

کارتر هادسن در سریال برف­ریزان نخستین تجربه جدی تلویزیونی ­اش را بر عهده گرفته و پیش از این در تئاتر برادوی نیویورک به صورت حرفه­ ای به بازیگری پرداخته است.


مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy