Wednesday, May 10, 2017

صفحه نخست » بیانیه رضا پهلوی به مناسبت انتخابات سال ۱۳۹۶

rezapahlavi96_small.jpgهم میهنان عزیز،جوانان آزاده ایران،

فرقه تبهکار حاکم میرود تا در دوری تازه از کلاه بر داری انتخاباتی سابقه دار خود، بار دیگر آینده و هستی شما را قربانی بقای موجودیت نکبت بار و ایران ستیز خویش کند. منافع این فرقه با منافع ملی ایران در تضاد آشتی ناپذیر هستی و نیستی قرار گرفته است. شکل گیری اراده ملی ما در نسل شما فرزندان این مرزوبوم ،نخستین گام در راستای نوزایش ایران خواهد بود.

جوانان آزاده ایرانی،

شما با درک درست خود از مفاهیم، نیک میدانید که چیدمان گزینه های حاکمیت توسط نهاد های دولت برای کلیت نظام فرقه ای،چیزی جز کلاه برداری فکری،مفهومی،سیاسی و انتخاباتی نیست.

شما با تجربه و آموخته های خود نیک میدانید که انتخاباتی سالم،آزاد،عادلانه و رقابتی است که سازماندهی آن، نه با حکومت،که با نهاد های برخاسته از جامعه مدنی شکل گرفته باشد،شما به درستی دریافته اید که شکل گیری چنین جامعه و مدنیتی مستلزم آزادی نقد و تشویق وترویج خرد نقادی در تمامی سطوح آموزشی،تربیتی و مدیریتی در کل کشور و در میان آحاد ملت است. درنبود چنین فضایی از آزادی نقد، صحبت از انتخاب و آزادی انتخاب ،چیزی جز کلاهبرداری فکری نیست.

شما با آگاهی از وضعیت ایران و دیگر کشورها نیک میدانید که بقای استبداد در دهکده جهانی امروز، برای تداوم بخشیدن به موجودیت خود، نیازمند سیمایی رسانه ای پسند برای بزک کردن ذات متحجر خویش است. وحشت با فریب زنده است.

جوانان آزاده ایران،

از بازرگان تا روحانی، اولویت پیمانکاران یکبار مصرف و بازیافت شده نظام، حفظ فرقه ضد ملی حاکم در قدرت بوده و هست. یکی از ترفندهای شناخته شده در این راه تهی سازی واژه ها از محتوای مفهومی آنها و جایگزین کردن هویت ملی ایران با هویتی فرقه ای و کاذب است. تهی کردن انتخابات از محتوای آن، یکی از رایج ترین این ترفند ها میباشد. انتخابات فرایندی است مدنی برای حل اختلافات سیاسی از طریق عرضه دیدگاهها و بینش های متنوع و گاه متضاد به تقاضا و انحصار عرضه هرگز مولد انتخاب آزاد نبوده است! در شرایط سرکوب تقاضا و انحصار عرضه، صحبت از انتخابات کردن چیزی جز کلاهبرداری فکری نبوده و نیست.

تقسیم تخصصی کار در فرقه تبهکار حاکم،سهام وحشت را در مالکیت اصول گرایان و رانت فریب را در انحصار اصلاح طلبان قرار داده است. در چنین ملغمه بی قانونی از مطلق های متنافی، تقلیل مفهومی مباحث سیاسی و مدنی به حد اقل "شرعی"زیر آستانه "فتنه"، چیزی جز توهین به شعور انسانی نیست!

جوانان آزاده ایرانی،

با جلب رضایت قربانیان وحشت زده این فریب بزرگ، کلاه بر داران بار دیگر در پی آنند تا نسل شما را در شیادی خود شریک کنند. فرقه ، بنا به تعریف، مجموعه ایست بسته، منقطع از دنیا،تک باور و باز تولید کننده یکسانی. فرقه، بنا به تعریف و خصلت خود، بد ترین گزینه برای نمایندگی و مدیریت منفعت عام و ملی ست. فرقه خمینی، برای باز تولید ادواری خود، کمترین ابایی در نابود کردن منافع ایرانیان نداشته و ندارد. بدون رضایت و مشارکت شما، فرقه تبهکار حاکم فرو خواهد ریخت! تجربه تمامیت خواهی در قرن بیستم به ما آموخته است که آنجا که مردم از حکومت ناراضی اند، حکومت بجای آنکه خودش را تغییر دهد، مردم را عوض میکند! حکومتی از این دست، ۲۵ خرداد ۸۸ را نادیده میگیرد و از ۹ دی "ملت" سازی میکند! وحشت هر چه بزرگتر، فریب بزرگتر.

آزاد زنان و آزاد مردان ایرانی،

فرقه تبهکار حاکم هیچ اولویت دیگری جز حفظ قدرت مطلقه خویش برای خود نشناخته و نمی شناسد. فرقه حاکم برای حفظ خود تمام منابع انسانی و طبیعی ایران را نابود خواهد کرد. نسل شما دلیران ایرانی، واپسین نسل و واپسین سنگر برای رهانیدن ایران از پرتگاه نابودی است.

جوانان آزاده ایران،

مشکل را نمیتوان با آنهایی که کلیدی ترین نقش را در به وجود آوردن آن ایفا کرده اند، حل کرد مشکل ایران فکرت فرقه ای و حاکمیت منحط و ضد ملی موجود است. پادزهر انحطاطی که میرود تا نابودی ایران را رقم بزند، نیازمند اراده ایست ملی. شما جوانان آزاده ایرانی، نوک پیکان چنین اراده ای هستید.

جوانان آزاده میهن دلبندم.

کابوس ضحاک زمانه شمایید!

در ایران امروز، فریدون و کاوه شمایید. آرش و بابک شمایید مازیار شمایید ستارخان و باقرخان شمایید. سلحشوران رهایی ایران از ظلمت فرقه تبهکار حاکم شمایید. در ژرفای تباهی ایران درفش کاویانی شمایید. شیر و خورشید، سیمرغ فراخ بال شمایید. نور و ایمان شمایید.

ضحاک، برای تداوم بخشیدن به عمر نکبت بار فرقه تبهکار خویش، نیازمند قربانی کردن نسلی دیگر از شماست. تعزیه انتخاباتی پیش رو در سوگ پیش هنگام نسل شما ترتیب داده شده است. چرا که فرقه ضحاک با گریه زنده است.

با باور به خود و به نسل و به میهن خود،دست رد به سینه این فرقه تبهکار بزنید! و کهن دیدارمان را از پرتگاه انحطاط نجات دهید و پیشاهنگ رهایی ایران باشید.

پیروزی و سرفرازی شما آرزوی دیرینه من است.

رضا پهلوی

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy