Wednesday, May 10, 2017

صفحه نخست » با انتقاد بزرگان اصلاحات مقرر شد: لیست‌اصلا‌ح‌طلبان، اصلاح می‌شود

A558555o96_small.jpgدر دو نشست فشرده امروز با حضور برخی از بزرگان جریان اصلاحات، آنها به "لیست اعلام‌شده نامزدهای اصلا‌ح‌طلبان برای انتخابات شورای شهر تهران" که دیشب (سه‌شنبه شب) منتشر شده، گلایه و انتقادات جدی داشته‌اند.

به گزارش به کانال خبری‌تحلیلی تایمز انتقاد بزرگان اصلاحات درباره چند محور بوده. از جمله اینکه "توازن و عدالت جنسیتی در بین نامزدها" رعایت نشده و سهم بانوان متخصص و توانا، به نفع برخی چهره‌های دیگر "نادیده" گرفته شده است.
همچنین از این قضیه انتقاد کرده‌اند که "ظلم فاحشی به نامزدهایی​ شده که برای اصلاحات در جامعه هزینه داده‌اند و با سختی توانسته‌اند از «موانع و سد ردصلاحیت‌ها» عبور کنند؛ اما با کمال تعجب دچار «ردصلاحیت داخلی» در جمع دوستان اصلاح‌طلب شده‌اند و مظلومانه از لیست بیرون مانده‌اند!"

بر اساس شنیده‌های تایمز، لیست نامزدهای اصلا‌ح‌طلبان در شورای شهر تهران، بر اساس نکات مطرح شده از سوی بزرگان اصلاحات تغییر خواهد کرد و قرار است تا جمعه فهرست دیگری تنظیم و منتشر شود.
اگرچه مقاومت‌هایی برای انتشار همین لیست وجود دارد که گفته شده اگر لجاجت‌ها ادامه پیدا کنند، ممکن است بزرگان اصلاحات از حمایت مستقیم از فهرست‌ها پرهیز نمایند و انتخاب را به خود مردم تهران واگذار کنند که "حتماً انتخاب خوبی خواهند داشت." (نقل‌قول)
اخبار تکمیلی متعاقباً اعلام خواهد شد.


کانال‌خبری‌تحلیلی‌تایمز: http://t.me/TIMES

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy