Monday, May 15, 2017

صفحه نخست » شبکه خبری اینترنشنال "سی‌ان‌ان فارسی" در راه است

5998874455-9.jpgخبر اختصاصی عموسَت - به زودی شبکه خبری فارسی زبان ایران اینترنشنال در ماهواره های هاتبرد، یوتلست۷ و اکسپرس ای‌ام۶ (یاهست اکسترا) روی ایر خواهد رفت. تعدادی از مدیران و کارکنان شبکه های خبری شناخته شده فارسی زبان همچون بی‌بی‌سی و صدای آمریکا از بنیانگذاران این شبکه می باشند.

دفتر اصلی این شبکه در لندن می باشد و با بودجه گسترده فعالیتش را آغاز خواهد کرد. پیش بینی شده شبکه ایران اینترنشنال به سی‌ان‌ان فارسی زبانان تبدیل شود.

فعالیت این شبکه در ابتدا چند ساعت در روز خواهد بود و به مرور زمان برنامه ها افزایش خواهد یافت و به شبکه خبری ۲۴ ساعته فارسی زبان تبدیل خواهد شد. طبق اخباری که به عموسَت رسیده، مدیران و بنیانگذاران این شبکه در تلاشند که هرچه سریع تر و قبل از انتخابات ریاست جمهوری پیش رو این شبکه را روی آنتن ببرند. گفته می شود این شبکه از روز ۲۵ اردیبهشت ( ۱۵ مه ۲۰۱۷) فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

از اعضای برجسته و شناخته شده‌ی تیم شبکه ایران اینترنشنال می توان به علی اصغر رمضانپور ( کارمند سابق بخش فارسی بی‌بی‌سی، معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران در دوره وزارت احمد مسجدجامعی و رییس سابق نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران)، محمد منظرپور (سردبیر سابق صدای آمریکا و کارمند سابق بخش فارسی بی‌بی‌سی)، حسین رسام (تحلیل‌گر مسائل ایران و مشاور ارشد پیشین سفارت بریتانیا در تهران) اشاره کرد. حسین رسام مجری یکی از برنامه های تحلیلی شبکه ایران اینترنشنال خواهد بود و همینطور علی‌رضا نوری‌زاده یکی از مشاوران این شبکه خبری می باشد. تعدادی از مجریان و کارکنان شبکه منوتو(آرام بلندپز، طناز خامه، شراره عزیزی و...) هم به این شبکه خبری پیوسته اند. امید مدیران و بنیانگذاران شبکه ایران اینترنشنال، تبدیل این شبکه خبری به سی‌ان‌ان فارسی زبانان می باشد.

عکسی که طناز خامه از مجریان سابق منوتو در صفحه اینستاگرام شخصی خود از استودیو شبکه ایران اینترنشنال منتشر کرده:

ویدیویی که آرام بلندپز از مجریان سابق منوتو در صفحه شخصی اینستاگرام خود از استودیو شبکه ایران اینترنشنال منتشر کرده :

#تست_خبر با #آرام_بلندپز #newstest #liverehearsal #arambolandpaz

A post shared by Aram Bolandpaz (@arambolandpaz) on

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy