Friday, May 19, 2017

صفحه نخست » ادعای کانال نزدیک به ابراهیم رئیسی: احتمال ترور یکی از کاندیداها و اعلام آماده باش رهبر

gj77s115gz_small.jpgدیگربان - کانال رسمی حامیان ابراهیم رئیسی در تلگرام با اعلام اینکه علی خامنه‌‌ای به نیرو‌های نظامی دستور «آماده‌باش» داده٬ از حامیان این نامزد ریاست جمهوری خواست در صورت وقوع برخی ترور‌ها، هیچ تحرکی نداشته باشند.

این کانال در هشدار خود اعلام کرده که «دشمن برای ضربه زدن به نظام و انقلاب در حال طراحی تروری دیگر است تا آن را بر گردن انقلابیون بیاندازند و کشور را دچار آشوب» کند. این کانال نوشته «خبر‌ها حاکی از ان است که شخصی که قرار است ترور شود یکی از کاندیدا‌های فعلی انتخابات یا دو تن از رؤسای جمهور سابق هستند.»

پیش از این یکی از مقامات دولت اسرائیل احتمال داده بود در جریان رقابت‌های انتخاباتی حسن روحانی ترور خواهد شد. سایت‌های نزدیک به سپاه هم هشدار داده بودند عوامل امنیتی نزدیک به روحانی قصد خودزنی و مظلوم‌نمایی دارد و می‌خواهند یکی از نزدیکان رئیس دولت فعلی را ترور کنند. نزدیک به چهار سال پیش ابوالقاسم طالبی، کارگردان سینما که اینک جزو تیم تبلیغاتی ابراهیم رئیسی است، فیلمی به نام "قلاده‌های طلا" ساخت که داستان توطئه‌ی ترور سیدمحمد خاتمی را برای اخلال در انتخابات ریاست جمهوری روایت می‌کرد.

با وجود انتشار این خبر، سخنرانی امروز رهبر جمهوری اسلامی و ابراز رضایت‌اش از جو "آرام" کشور، می‌تواند نشان دهنده‌ی عدم صحت ادعای هواداران ابراهیم رئیسی باشد.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy