Saturday, May 20, 2017

صفحه نخست » ناطق نوری رئیس مجمع تشخیص مصلحت خواهد شد

Nategh-noori022.jpgبه گزارش دیده بان ایران؛ چندی پیش علی اکبر ناطق نوری رئیس دفتر بازرسی رهبری از سمت خود استعفا داد این استعفا امروز طریق دفتر ایشان تایید شد.

پس از انتشار این استعفا و تایید این خبر توسط دفتر علی اکبر ناطق نوری، خبرنگار دیده بان ایران از منابع آگاه کسب اطلاع که وی قرار است در آینده نزدیک مسئولیت جدیدی را مجمع تشخیص مصلحت نظام بپذیرد.

منابع آگاه به خبرنگار پارلمانی دیده بان ایران گفت،. دلیل استعفای علی اکبر ناطق نوری از ریاست دفتر بازرسی ویژه نهاد رهبری پذیرش مسولیت جدید در مجمع تشخیص مصلحت نظام است. و رهبری هم اعتماد ویژه ای به وی دارد.

این منبع آگاه در خصوص علت استعفای ایشان نیز متذکر شد؛ "علی اکبر ناطق نوری همواره از دغدغه مندان نظام بوده و در جهت توصیه های رهبری و منافع ملی قدم گذارده و هرگز راهی را در پیش نگرفته است که موجب بهره برداری دشمنان نظام شود."

این منبع مطلع در ادامه ابراز امیدواری کرد؛" در روزهای پس از انتخابات شکوهمند ریاست جمهوری قراراست حکم انتصاب علی اکبر ناطق نوری به عنوان ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام ازسوی دفتر رهبری صادر و به اطلاع عموم خواهد رسید".

" علی اکبر ناطق نوری یکی ازافراد مورد تایید و اعتماد رهبری و بهترین گزینه برای ریاست مجمع تشخیص به شمار می رود وتوانایی های زیادی برای اداره این نهاد مهم را خواهد داشت."

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy