Tuesday, May 23, 2017

صفحه نخست » پاکبان رشت که عضو شورا شد: برای ارتقای وضعیت شغلی نارنجی پوشان می‌کوشم

Pakban_Rasht.jpgرشت - ایرنا - نمایندگی قشر ضعیف جامعه در شورای شهر و اهتمام و تلاش برای ارتقای وضعیت شغلی نارنجی پوشان، از مهمترین برنامه های محمدحسن علیپور، منتخب مردم رشت در پنجمین دوره شورای اسلامی و یکی از پدیده های انتخاباتی است.

محمدحسن علیپور کسبخی پنجمین منتخب مردم رشت در شورای اسلامی این شهر روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: نارنجی پوشان و همکاران پرتلاشم خیلی به من کمک کردند که از همه آنان تشکر می کنم.


وی خود را نماینده قشر ضعیف شهر رشت معرفی و خاطرنشان کرد: نیت من برای نامزدی پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی، رفع مشکلات این قشر و همکارانم بود و به همین دلیل در عرصه رقابت ها ورود کردم.

وی اظهار داشت: از اینکه توانستم به شورا راه یابم، از خداوند سپاسگزارم زیرا خدمت به مردم لیاقت می خواهد که امیدوارم لایق این کار مهم باشم.


پدیده انتخابات شورای شهر رشت با تاکید بر اینکه خدمتگذار همه مردم شهرم هستم، بیان کرد: اکنون که برای شورا رای آورده ام، نماینده همه مردم شهرم؛ چه کسانی که به من رای داده اند و چه کسانی که به من رای نداده اند.


وی تصریح کرد: با موفقیت من برای راهیابی به شورا از این به بعد، کار من صدچندان سخت تر می شود، چون باید به اعتماد مردم جواب مثبت بدهم و تا توان دارم، برای آنان و شهرم، مثمرثمر باشم.

افتخارم ، جارو زدن زیر پای مردم است


علیپور در ادامه گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: افتخارم این است که زیرپای مردم را جارو می زنم و نظافت و پاکی را به ارمغان می آورم.


وی اظهار داشت: با حقوقی که می گیرم چون حلال ترین پول است، در کمال آرامش در کنار همسر و تنها فرزندم زندگی می کنم.


وی سلامت و آرامش را بالاترین نعمت خداوند دانست و خاطرنشان کرد: امیدوارم که همیشه این دو نعمت را داشته باشم و بتوانم برای همگان مفید واقع شوم.


علیپور با تاکید بر اینکه اعضای شورا بایستی به همه نقاط شهر بویژه حاشیه شهرها توجه داشته باشند، گفت: همه شهر نیاز به توجه و تلاش برای پشرفت و توسعه دارد و تمام سعی خود را در این رابطه به کار می گیرم.


وی تعامل و همکاری را رمز موفقیت در شورا دانست و خاطرنشان کرد: برای عمران و آبادانی در شهر بایستی تفاهم و همکاری بین اعضا وجود داشته باشد.


علیپور در رابطه با برنامه خود پس از ورود به شورای اسلامی اظهار داشت: تصمیمات و مصوبات در شورا بایستی گره گشای مشکلات شهر و مردم باشد و اگر قانونگذاری در شورا برای رفع مشکلات مردم و شهر نباشد، فایده ای ندارد.

هیچ نامزدی در ایام تبلیغات به من کمک نکرد


وی در رابطه با برخی مطالب طرح شده مبنی بر کمک شماری از نامزدها در ایام تبلیغات به او تاکید کرد: هیچ نامزد، مسئول و یا مسئولان شرکت طرف قراردادی که کار می کنم، در ایام تبلیغات به من کمک نکردند و همه کمک ها مردمی بوده است اما بعد از اینکه رأی آورده ام، افراد زیادی به من زنگ می زنند که البته با همه آنها رفتار خوبی دارم.


علیپور همچنین از همکارانش که به دلیل موفقیت او برای راهیابی به شورا برایش جشن گرفتند، تشکر کرد و گفت: حدود ۱۰ نفر از همکارانم، تحصیلکرده و دارای مدرک کارشناسی هستند که با توجه به ظرفیت های آنها، برای ارتقای وضعیت شغلی شان تلاش خواهم کرد.


در میان این همه نامزدهای مختلف با هزینه کردهای هنگفت و بریز و بپاش چشمگیر، نامزدهایی بودند که با دست خالی و بدون هیچ گونه هیاهو و سر و صدا ، تنها با امید و پشتوانه مردمی، گام به عرصه مهم انتخابات شوراهای اسلامی شهرها نهادند که محمدحسن علیپور کسبخی یکی از آنهاست.


طبق اعلام فرمانداری شهرستان رشت، محمدحسن علیپور ۱۸ هزار و ۸۱۵ رأی کسب کرده و به عنوان پنجمین منتخب مردم رشت، به کرسی های پنجمین دوره شورای اسلامی این کلانشهر تکیه می زند.


علیپور دارای مدرک لیسانس روابط عمومی با ۴۲ سال سن بوده و ۱۵ سال سابقه پاکبانی دارد و در یک خانه استیجاری واقع در منطقه حمیدیان زندگی می کند و دارای یک فرزند پسر ۱۰ ساله است.


مردم رشت در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، ۱۱ نفر را راهی شورای اسلامی این کلانشهر کردند.


شهرداری رشت دارای پنج منطقه است، این کلانشهر، حدود ۷۰۰ هزار نفر جمعیت ثابت دارد که به طور متوسط ، این تعداد در طول روز به بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر می رسد.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy