Thursday, May 25, 2017

صفحه نخست » تاج‌گردون: در آینده اصول‌گرایان بیشتری اصلاح‌طلب خواهند شد

Gholamreza_Tajgardoun.jpgغلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران در مجلس در مورد علت شكست اصولگرایان در انتخابات گفت: نتیجه رأی سیاسی همین است و این نشان می دهد كه وقتی انتخابات دوقطبی می شود جامعه سرجمع همین نسبت را برای اصولگرایان قائل است. مگر اینكه شعاری داده شود كه آن شعار بتواند رأی بالای را كسب كند كه یك مقطعی این شعار داده شد و احمدی نژاد موفق شد و در این مقطع نیز همان حرف زده شد ولی مردم متوجه شدند كه این حرف جوابگوی نیازهایشان نیست و به همین دلیل از آن عبور كردند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار عصر ایران ادامه داد: اگر بخواهیم به موضوع سیاسی نگاه كنیم رأی اصولگرایان همین است و بیشتر از این هم نباید انتظار داشت گرچه همین رأی هم زیاد بود و برآورد رأی من برای اصولگرایان ١٢میلیون و الی ١٣میلیون بود .

این نماینده اصلاح طلب مجلس خاطر نشان کرد: كف رأی اصولگرایان ١٢الی ١٣میلیون است و در دوره ای با یكسری شعارها این عدد را به ١٩میلیون رساندند و الان به ١٦میلیون رأی رسید و اگر این فضا را ادامه دهند ممكن است به زیر ده میلیون هم برسد.

وی تاكید كرد: اصولگرایان باید إصلاحات را از درون خودشان شروع كنند. نمی گویم اصلاح طلب شوند و به حزب مشاركت بیایند بلكه منظورم این است كه جریان إصلاحات را انتخاب كنند همانند آقای روحانی ،لاریجانی و بقیه اصولگرایان كه قطعا این افراد موفق خواهند بود.

عضو هیأت اجرایی مرکزی انتخابات ریاست جمهوری اضافه كرد: اگر اصولگرایان با این روش فكری جلو بیایند قطعا موفق خواهند بود هماهنگونه كه آقای روحانی موفق است.

وی خاطر نشان كرد:٥سال قبل هم گفتم كه جریان اصولگرایی از درون خودشان یك جریان اصلاح طلبی را شكل خواهند داد والآن این جریان شكل گرفته است .

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت:اصلاح طلبان به دنبال تمامیت شخصی نیستند و راحت از حق و حقوق خودشان برای منافع عمومی كشور می گذرند ومشكل اصولگرایان این است كه به دنبال مسائل شخصی و مناسب خودشان هستند.

تاجگردون با تاكید بر اینكه جامعه اصولگرایی دچار ركورد و سكون شدید فكری و عملیاتی شده اند گفت:اصولگرایان نسخه نامناسبی را كه دیگر جامعه نمی پذیرد تجویز می كنند و از نظر ما رئیسی شگفتی آفرید كه ١٦میلیون رأی اورد.

وی بیان كرد:اصولگرایان با این نگاه در انتخابات ١٤٠٠نیز توفیقی نخواهند داشت كما اینكه اصلاح طلبان نیز باید نگاه برتری را در ٤سال آینده رو كنند .

این عضو فراكسیون امید تصریح كرد:در چهارسال آینده جمع بیشتری از اصولگرایان فكرشان اصلاح طلبانانه تر خواهش شد. نمی گویم اصلاح طلب می شوند ولی فكرشان به این سمت و سو می آید چون ناگزیر هستند.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy