Tuesday, May 30, 2017

صفحه نخست » درگیری لفظی طرفداران روحانی و رییسی بعد از شکست سنگین استقلال در برابر العین امارات

esteghlal_AlEin.jpgکیهان لندن - تیم استقلال در شبی که تعدادی از بازیکنان اصلی خود را در ترکیب نداشت با شکست سنگین ۶ بر یک برابر العین امارات از صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باز ماند.

در این بازی که استقلال برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی تنها به یک مساوی نیاز داشت، اشتباهات تاکتیکی علیرضا منصوریان سرمربی این تیم در ارائه بازی دفاعی باعث شد سنگین‌ترین نتیجه تاریخ استقلال در لیگ قهرمانان آسیا رقم بخورد.

این بازی در استادیوم هزاع بن زاید برگزار شد و بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ ایرانی هم استقلال را تشویق می‌کردند.

اما باخت استقلال به نماینده امارات محلی برای جدال‌های سیاسی طرفداران حسن روحانی و ابراهیم رییسی شد.

فرشاد مهدی‌پور، مدیر مسوول روزنامه صبح نو، روزنامه‏ ی حامی محمدباقر قالیباف در توییترش نوشته «استقلال سنگین ترین شکست تاریخ ایران در قبال یک کشوری عربی رو رقم زد. این همون تیمیه که حامی دولت روحانی بود. ورزش از سیاست جدا نیست؛ هست».

ماشالله شمس‌الواعظین از روزنامه‌نگاران به نام حامی روحانی نیز در توییتی نوشته پس از شکست رییسی، نوبت به استقلال رسید. بی‌صبرانه منتظر حمایت بعدی شما از هر چیز هستیم آقای امیر تتلو.

علی قلهکی، دبیر سیاسی روزنامه اصولگرای افکار توییت کرده «کلا افرادی که با دولت روحانی رفت و آمدشون زیاد میشه، اهل تعامل و عقب‌نشینی یک طرفه با خارجی‌ها میشن، خب منصوریان هم از این قاعده مستثنی نیست!»

بسیاری از اعضای تیم فوتبال استقلال و کادر فنی این تیم پیش از انتخابات از حسن روحانی حمایت کردند.

علی نادری، سردبیر سایت امنیتی رجانیوز نیز در توییترش نوشته «به جای میتینگ سیاسی رفتن تیم رو جمع میکردی داداش! میگه قرمز و آبی اومدیم که بشیم بنفش ظاهرا منظورش کبودشدن استقلال بود. #منصوریان #آبروریزی»

امیر ابتهاج روزنامه‌نگار چپ‌گرای طرفدار دولت می‌نویسد: «بعد ازشکست استقلال و سوء استفاده سیاسی فارس نیوز حالا رجانیوز وسردبیرش هم نمیخوان از قافله عقب بمونن و اینطوری از دولت عقده گشایی می‌کنن!»

وداع تلخ استقلال از لیگ قهرمانان فوتبال آسیا با دریافت ۶ گل

تهران - ایرنا - تیم فوتبال استقلال ایران در دیدار برگشت لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا مقابل العین امارات ۶ گل دریافت کرد تا وداع تلخی از این دوره از رقابت ها داشته باشد.

به گزارش بامداد سه شنبه ایرنا، تیم فوتبال استقلال تهران در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه هازبن زاید شهر دبی با قضاوت «کو هیونگ جین» از کره جنوبی به مصاف العین امارات رفت و با نتیجه سنگین ۶ بر یک مغلوب شد.


کایو کارلوس در دقایق ۱۹ و ۳۳ ، عمرعبد الرحمان در دقیقه ۴۹ و ۶۰، لی میونگ جو در دقیقه ۵۶ و ناصرالشمرانی در دقیقه ۷۵ گلزنان تیم العین بودند و تک گل استقلال را کاوه رضایی در دقیقه ۸۲ به ثمر رساند.

استقلال ها که در دیدار رفت با گل دقیقه ۹۲ «کاوه رضایی» از روی نقطه پنالتی به برتری رسیده بودند، از ابتدای این دیدار با حملات زیاد تیم عربی در لاک دفاعی فرو رفتند تا برخلاف دیدار رفت حرفی برای گفتن نداشته باشند.


حملات آبی پوشان العین ادامه یافت و در دقیقه ۱۹ کایو لوکاس بازیکن برزیلی این تیم پشت محوطه ۱۸ قدم استقلال، شوت سر ضربی را راهی دروازه رحمتی کرد که با خوش شانسی کاپیتان استقلال به دیرک عمودی دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت.


علیرضا منصوریان سرمربی استقلال در دقیقه ۲۵ مجبور شد به دلیل مصدومیت فرشید باقری دست به یک تعویض اجباری بزند و جابر انصاری را به جای وی به زمین بفرستد.


سرانجام حملات تیم العین جواب داد و در دقیقه ۲۷ ارسال لی میونگ جو در داخل محوطه ۱۸ قدم نماینده فوتبال ایران به کایو برزیلی رسید و او نیز با شوت سرضرب پای راست خود، مزد زحماتش را گرفت و دروازه رحمتی را باز کرد.


کایو برزیلی باز هم در دقیقه ۳۳ هنرنمایی کرد و با استفاده از جا ماندن مدافعان استقلال در موقعیت تک به تک با رحمتی پس از دریبل سرپای وی، دومین گل خود و تیم العین را وارد دروازه استقلال کرد.


استقلال که درنیمه نخست حرفی برای گفتن نداشت، در نیمه دوم نیز در لاک کاملا دفاعی بود تا تنها چهار دقیقه پس از شروع بازی عمر عبدالرحمان با استفاده از توپ برگشتی با پای چپ از زاویه بسته دروازه رحمتی را باز کند.


اشتهای تیم العین برای گلزنی همچنان ادامه داشت تا در روزی که تمام بازیکنان استقلال به مانند همیشه بازی نمی کردند و اسیر تاکتیک و تکنیک حریف شده بودند، گل چهارم را دریافت کنند.


لی میونگ جو بازیکن کره ای تیم العین در دقیقه ۵۶ با شوت محکم، زننده گل چهارم نماینده فوتبال امارات بود.


تنها ۴ دقیقه بعد، تیم العین آب پاکی را بر روی استقلال ریخت تا پاس کاری خوب برادران عمر و خالد عبدالرحمان در نهایت به عمر برسد و او نیز به مانند گل قبلی با شوت مستقیم خود دروازه استقلال را برای پنجمین بار باز کند.


تیم فوتبال استقلال که لحظه شماری می کرد، زودتر بازی تمام شود و کاملا در خط دفاع به هم ریخته بود،‌ در دقیقه ۷۵ ناصر الشمرانی از جاماندن مدافعان سفید پوش استقلال به خوبی استفاده کرد و در محوطه ۱۸ قدم با شوت خود ششمین گل العین را به ثمر رساند.


کاوه رضایی در دقیقه ۸۳ از روی ضربه ایستگاهی پشت محوطه ۱۸ قدم استقلال یکی از گل های تیم العین را جبران کرد.


در دقایق پایانی نیز العین می توانست هفتمین گل خود را به ثمر برساند که واکنش خوب رحمتی مانع از این کار شد و در نهایت استقلال با نتیجه ۶ بر دو در مجموع دو دیدار رفت و برگشت شکست خورد و با خاطره ای تلخ با لیگ قهرمان آسیا وداع کرد.


رضا افتخاری» مدیرعامل باشگاه و «حسن زمانی» عضو هیات مدیره به همراه جواد قراب از پیشکسوتان باشگاه استقلال نیز از نزدیک نظاره گر این دیدار بودند.

***

عذرخواهی منصوریان از هواداران/ جبران می کنم


تهران - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: از هواداران برای شکست مقابل العین عذرخواهی می کنم و مطمئنا در فصل آینده با جذب بازیکن شاخص بین المللی، این تیم را به جایگاه بالاتر خواهم رساند.

به گزارش ایرنا، «علیرضا منصوریان» بامداد روز سه شنبه پس از شکست ۶ بر یک تیمش مقابل العین امارات در نشست خبری گفت: متاسفانه شکست تلخی بود. البته دو بازیکن کلیدی تیم را در اختیار نداشتم و یک بازیکن هم در اواسط بازی مصدوم شد که مجبور شدیم، سیستم تیم را تغییر دهیم.


وی افزود: هرچند که در جریان این رقابت پس از دریافت گل بازیکنان سعی کردند به بازی برگردند اما شرایط بازی سختر شد و در مجموع از عملکرد آنان و خودم راضی نیستیم.


سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به اینکه تیم العین تمام بازیکنانش را در اختیار داشت، افزود: باید توکلمان به خدا باشد و بیشتر تلاش کنیم. العین خیلی خوب بازی کرد و به آنان تبریک می گویم.


منصوریان در خصوص داوری این دیدار نیز گفت: داور خوب قضاوت کرد. اما امروز بهتر از داور، تیم العین بود که به این موفقیت دست یافت.


وی درباره آشفتگی استقلال در میانه زمین و خط دفاع اظهار داشت: در ۱۵ دقیقه نخست بازی شرایط خوبی داشتیم ولی بعد از مصدومیت فرشید باقری، عملا چهار بازیکن از جریان بازی خارج شدند. همچنین نبود امید ابراهیمی به دلیل مصدومیت و امید نورافکن که به دلیل سلامتی وی، از این بازیکن جوان استفاده نکردیم، خیلی سخت بود که این شرایط خوب را حفظ کنیم.


سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص از بین رفتن تمرکز تیم در جریان بازی گفت: تیم استقلال بسیار جوان است و امروز تنها سه بازیکن بالای ۳۰ سال در زمین حضور داشتند و بقیه اعضای تیم زیر ۲۴ سال بودند. برهمین اساس کار کردن با تیم جوان می‌تواند تبعات داشته باشد.

وقتی تیم جوانی را هدایت می‌کنید، امکان دارد اتفاقات عجیب و غریب هم رخ دهد که چنین نیز شد و یکی از بدترین روزهای استقلال رقم خورد.


منصوریان درباره عمر عبدالرحمان بازیکن ارزنده تیم العین گفت: این بازیکن برای العین یک نعمت است و سطح بازی وی با سایر هم تیمی هایش متفاوت است.


وی ادامه داد: مراقبت از این بازیکن سخت است. البته در تهران و بازی برگشت مراقب وی بودیم . هر چند که دوست نداشتیم به وی آسیب فیزیکی برسد. اما مراقبت از بهترین بازیکن امارات که استاندارد های فوق العاده ای دارد، خیلی سخت است.


سرمربی استقلال در پایان نشست ابراز امیداوری کرد که دیگر در دوران مربیگریش چنین روزهایی را نبیند و هواداران همچنان از تیم خود حمایت کنند.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy