Friday, Jun 2, 2017

صفحه نخست » حدادعادل: اگر فردا در جامعه جهانی به ما بگویند ۳۸ سال قاتل بودید چه باید بگوییم

hadad_e_aadel.JPGزیتون - غلامعلی حدادعادل، با انتقاد از برخی سخنان روحانی در دوران تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری گفت: «آیا این سخن خردمندانه‌ای بود که بگویند مردم به کسی که ۳۸ سال حکم قتل و زندان امضا کرده رای نمی‌دهند.» این فعال سیاسی اصولگرا تاکید کرد که اتفاقا ابراهیم رییسی در همه عمر قضایی خود یک «حکم قتل» هم صادر نکرده است.

حداد عادل در مراسم ضیافت افطاری جامعه اسلامی مهندسین همچنین مدعی شد که «آمریکایی‌ها و غربی‌ها» از الگو شدن مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی ایران هراس دارند.

به گفته او جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، جمنا، از اول هم احتمال پیروزی رقیب را می‌داد. چرا که «توده مردم صبح که تلویزیون را باز می‌کند تا شب رییس‌جمهور را می‌بیند و تصویر او در ذهن آنها نقش می‌بندد.»

رییس سابق مجلس ایران تاکید کرد که انتخابات خوب انتخاباتی است که همه مردم رییس جمهور منتخب را رییس جمهور خود بدانند مخصوصا وقتی که شورای نگهبان تایید می‌کند. ولی خب یک قانون است و یک دل ، جواب دل مردم را چه می‌دهید، درست است که مردم در برابر شورای نگهبان سکوت کردند ولی باید دید در دل چه دارند؟


او با بیان اینکه حسن روحانی صحبت‌های ساختار شکنانه‌ای در انتخابات بیان کرد، گفت:« قرارنیست برای به دست آوردن رای بگوییم اگر رقیب من پیروز شود در پیاده رو دیوار می‌کشند. آن مردمی که می‌خواهند رای دهند از خود می‌پرسند آیا همچین اعتقادی داریم؟ یعنی ۱۶میلیونی که به رییسی رای دادند می‌گویند آیا حق بوده که به چنین افکاری متهم شوند؟»


این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه این سوال را مطرح کرد: «بر فرض اینکه کسی قاضی بود حکم قتل چه کسی را صادر کرد؟ مگر غیر این است که شما در زیر پوست مردم قصه منافقین را مطرح کردید. آیا نباید ملت از همه کسانی که شر اینها را از سر مردم کم کردند ممنون باشند.» حدادعادل این سوال را مطرح کرد که اگر فردا در جامعه جهانی به ما بگویند ۳۸ سال قاتل بودید و حکم قتل صادر کردید و رییس‌جمهورتان این را بیان کرده که آدم‌هایی بودند در نظام شما که کارشان دادن حکم اعدام بوده چه باید بگوییم

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy