Monday, Jun 5, 2017

صفحه نخست » نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران نزدیکان روحانی را به سازشکاری متهم کرد

Ali_Saeidi.jpgزمانه ـ علی سعیدی شاهرودی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در سخنانی در اصفهان مشاوران روحانی را به سازشکاری و تحریف انقلاب متهم کرد.

سعیدی شاهرودی در سخنانی که شامگاه گذشته در اصفهان ایراد کرد، این ادعا را در میان آورد که حلقه‌ای به نام «حلقه نیاوران» در پیرامون حسن روحانی، رئیس جمهوری اسلامی به وجود آمده که فقط یک هدف دارد: سازش با غرب و تحریف انقلاب.

در رسانه‌های نزدیک به سپاه پاسداران و محافل اطلاعاتی، از محمود واعظی (وزیر ارتباطات)، محمد جواد ظریف (وزیر خارجه)، محمد باقر نوبخت (سخنگوی دولت) علی یونسی (دستیار ویژه رئیس جمهور)، حسین فریدون (برادر حسن روحانی) و محمد رضا نعمت‌زاده (وزیر صنعت و معادن و تجارت) به عنوان اعضای حلقه نیاوران نام برده می‌شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: «همزیستی مسالمت‌آمیز با غرب نتیجه فعالیت این حلقه است. آن‌ها معتقدند نباید با غرب مقابله کنیم. این جبهه مشترکاتی دارد که اولین آن تغییر محاسبات در مورد مبانی و اصول، سیاست‌های کلان و نگرش به دشمن است و دومین نقطه مشترک آن حرکت به سمت انقلابی‌زدایی از انقلاب، مقدسات، نهادها و شخصیت‌هاست.»

او سپس نزدیکان روحانی را به مخالفت ضمنی با ولی فقیه متهم کرد: «نقطه مشترک آنها تبعیت گزینشی از ولایت فقیه و نگاه نفاقی به ولی فقیه است. جایی که به نفعشان باشد می‌پذیرند و جایی که به نفعشان نباشد نمی‌پذیرند. تلاش جدی برای رابطه با آمریکا و کاهش قدرت دفاعی از دیگر مشترکات این جبهه است.»

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy