Monday, Jun 5, 2017

صفحه نخست » خودکشی مامور زندان قزل‌حصار پس از کشف مواد از او

ghezelhesar.jpgخبرگزاری هرانا - روز گذشته، یکی از ماموران زندان قزل‌حصار کرج در پی تلاش برای انتقال مواد مخدر به داخل زندان و کشف شدن مواد از او، اقدام به خودکشی نمود. این مامور زندان در پی این خودکشی جان خود را از دست داد.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، روز شنبه مورخ ۱۳ خردادماه ۱۳۹۶، یکی از ماموران زندان قزل‌حصار کرج در پی انتقال ۳۰۰ گرم مواد مخدر از نوع شیشه به داخل زندان و کشف مواد از سوی ماموران زندان بازداشت شد، از در دقایق اولیه بازداشت از طریق خفه کردن خود اقدام به خودکشی نمود.

این مامور زندان با هویت محفوظ، در پی این خودکشی در همان دقایق اولیه بازداشت جان خود را از دست داد.

یک منبع مطلع به گزارشگر هرانا گفت: " این مامور از وضعیت مالی نامناسبی برخورداد بوده و احتمالا به همین دلیل به مشارکت در توزیع مواد مخدر روی آورده است."

زندان قزل‌حصار یکی از بزرگترین زندان های ایران است که در سال ۱۳۴۳ در زمان حکومت پهلوی در منطقه کیانمهر کرج احداث گردید. این ندامتگاه دارای ۹ اندرزگاه، ۷ واحد ملاقات، ۱۴ واحد ستادی، شورای حل اختلاف، واحد طرح تکریم و حقوق شهروندی می باشد. قزل‌حصار در واقع متشکل از دو ندامتگاه است که بخش جنوبی آن ندامتگاه قزلحصار و بخش شمالی آن ندامتگاه کرج از ندامتگاههای استان البرز می باشد.در برخی گزارش ها این زندان را بزرگترین زندان خاورمیانه نامیده اند.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy