Monday, Jun 12, 2017

صفحه نخست » فرمانده انتظامی استان هرمزگان: چهار مرد مسلح که پرچم داعش داشتند کشته شدند

daesh_Hormozgan.jpgزمانه ـ سردار عزیزالله ملکی، فرمانده انتظامی استان هرمزگان می‌گوید چهار فرد مسلح در شهرستان رودان به‌دست نیروهای انتظامی و امنیتی این استان کشته شدند.

عزیزالله ملکی دوشنبه ۲۲ خرداد ضمن اعلام این خبر گفت درگیری مسلحانه نیروهای امنیتی و این افراد عصر روز یکشنبه ۲۱ خرداد در کوه‌های اطراف شهرستان رودان رخ داد.

این افراد مسلح در بخش‌های شرقی استان هرمزگان از قبل زیر نظر مأموران امنیتی قرار داشتند.

به‌گفته فرمانده انتظامی استان هرمزگان دو نفر از این افراد اتباع خارجی بودند و هویت افراد دیگر در دست بررسی است.

او همچنین گفت در بازرسی از این افراد کشته‌شده چهار قبضه اسلحه جنگی، ۱۱۲ فشنگ جنگی، مقادیری مواد منفجره و پرچمی با آرم گروه دولت اسلامی (داعش) کشف شد.

در پی حمله مسلحانه هفته گذشته به ساختمان مجلس و آرامگاه آیت‌الله خمینی در تهران که داعش مسئولیت آن را برعهده گرفت، رسانه‌های ایران چندین خبر از کشف و دستگیری افراد وابسته به داعش در نقاط مختلف کشور از جمله استان کرمانشاه منتشر کرده‌اند.

روز شنبه ۲۰ خرداد نیز وب‌سایت خبری «میزان»، وابسته به قوه قضائیه ایران از بازداشت هفت متهم به دست‌داشتن در حملات تروریستی تهران در شهرستان فردیس استان البرز خبر داد.

حملات همزمان به ساختمان اداری مجلس و مقبره آیت‌الله خمینی صبح چهارشنبه ۱۷ خرداد توسط دو گروه مسلح انجام شد و ۱۷ نفر از محافظان و کارمندان مجلس و مردم عادی کشته و ۵۲ نفر زخمی شدند.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy