Thursday, Jun 15, 2017

صفحه نخست » قتل غیر عمد وحشتناکی که جامعه چین را متحیر کرد +۱۸

وبلاگ ناظران رادیو فرانسه - به تازگی ویدئویی در چین منتشر شده که جامعه این کشور را در حیرت فرو برده است. در این ویدئو در ابتدا یک زن با یک خودرو تصادف می‌کند، روی زمین می‌افتد و پس از گذشت حدود یک دقیقه که او روی زمین افتاده است یک خودروی دیگر از روی او رد می‌شود اما چیزی که باعث حیرت شده این دو تصادف وحشتناک نیست بلکه این نکته است که در تمامی مدتی که این زن روی زمین افتاده از میان صدها نفر که در این خیابان شلوغ در حال رفت و آمد هستند هیچ کس حتی یک نفر هم به کمک این زن نمی‌آید.

به گزارش رسانه‌های محلی چین این پیشامد، آوریل در شهر "ژومادیان"در استان هنان چین رخ داده است. به گفته پلیس، این زن در پی این اتفاق جان باخته است و دو فردی که با او تصادف کرده‌اند بازداشت شده‌اند.

اما ماجرا به اینجا پایان نمی‌یابد، بسیاری از مردم چین در "ویبو"شبکه اجتماعی پرطرفدار چین در حال بحث و گفتگو پیرامون بی‌تفاوتی مردم حاضر در صحنه هستند:

> پشت آدم می‌لرزد، اول راننده به او می‌زند و فرار می‌کند بعد هیچ‌کس توجهی به او نمی‌کند، حتی کسی به خودش زحمت نمی‌دهد تا یک تابلوی هشدار آنجا بگذارد و یا به پلیس زنگ بزند.

> خدای ما در چه جامعه‌ای زندگی می‌کنیم؟ اگر من در صحنه بودم چه کار می‌کردم؟ حداقل جلوی راه خودروها را می‌گرفتم و سپس به پلیس زنگ می‌زدم، این از حقوق پایه هر انسانی است

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy