Thursday, Jun 15, 2017

صفحه نخست » خلاصه بازی امروز والیبال ایران آمریکا

xk5c5vxm8j7_small.jpgرادیو فردا - در آغاز هفته سوم لیگ جهانی والیبال که به میزبانی لهستان برگزار می‌شود، ایران با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب آمریکا شد.

آمریکا در لیگ جهانی امسال در غیاب برخی بازیکنان اصلی مانند مت اندرسون، از دستیابی به نتایج مطلوب بازمانده بود.

این تیم هر سه بازی‌اش را در هفته اول به کانادا، صربستان و بلژیک واگذار کرد. در هفته دوم ایتالیا و روسیه را برد اما مغلوب فرانسه شد.

پیروزی مقابل ایران، سومین برد شاگردان جان اسپرو سرمربی آمریکاست که پیش از این بازی در مکان نهم جدول قرار داشتند اما با غلبه بر ایران ضمن صعود موقت به رتبه چهارم، بخت راهیابی به دور نهایی را افزایش دادند.

ایران حالا در آغاز هفته سوم با سه برد و چهار باخت و کسب هفت امتیاز در جایگاه نهم قرار دارد.

بازی بعدی ایران مقابل لهستان میزبان مسابقات است و آخرین مسابقه برای شاگردان ایگو کولاکوویچ در برابر روسیه خواهد بود.

ایران و آمریکا با احتساب این بازی تاکنون شش بار در لیگ جهانی به مصاف هم رفته‌اند که آمریکا چهار بار و ایران دو بار به پیروزی رسیده‌اند.

عادل غلامی و محمدجواد معنوی‌نژاد به دلیل آسیب دیدگی در این مسابقه حضور نداشتند.

سعید معروف، فرهاد سال‌افزون، رضا قرا، امیر غفور، فرهاد نظری‌افشار، فرهاد قائمی، مجتبی میرزاجانپور، میلاد عبادی‌پور، سامان فائزی، علی شفیعی، محمدطاهر وادی، مسعود غلامی، مهدی مرندی و مصطفی حیدری تیم ایران را در هفته سوم همراهی می‌کنند.

در تیم آمریکا تیلور ساندر، جفری جندریک، شوجی، میکا کریستین و خصوصاً بنجامین پچ روز موفقی را پشت سر گذاشتند. پچ امتیاز آورترین بازیکن زمین معرفی شد.

دست اول بازی با نتیجه ۲۵-۱۷ به سود آمریکا رقم خورد. ایران در دست دوم بهتر بازی کرد اما باز هم نتوانست بیش از ۲۲ امتیاز بگیرد.

دست سوم بازی با موفقیت ایران پیش می‌رفت اما تداوم نداشت. در این دست با بیرون رفتن توپ ساندر ایران ۱۷ بر ۱۶ پیش افتاد.

خطای تور اسمیت امتیاز ۲۱ را به ایران تقدیم کرد. با آبشار میرزاجانپور امتیاز ۲۲ هم نصیب ایران شد.

در حالی که ایران توانسته بود بیست و چهارمین امتیاز را هم بگیرد و آمریکا روی امتیاز ۲۱ متوقف شده بود، ایران نتوانست از سه امتیاز ست بهره ببرد.

آمریکا با دو سرویس خوب بازی را در عدد ۲۴ به تساوی رساند. بازی ادامه پیدا کرد و در نهایت ایران این دست را هم ۳۰ بر ۲۸ واگذار کرد. در دیگر بازی این گروه نیز لهستان و روسیه به مصاف هم رفتند.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy