Thursday, Jun 29, 2017

صفحه نخست » استریپ‌تیز برای زندانیان امنیت بالا ی آفریقایی جنوبی خبرساز شد!

عکس‌هایی که آفریقای جنوبی را شوکه کرد؛ رقصنده‌های استریپ‌تیز در زندان

وبلاگ ناظران رادیو فرانسه، عکس‌هایی که رقصنده‌های استریپ‌تیز را در میان زندانیان در یکی از زندان‌های دارای امنیت بالا در شهر ژوهانسبورگ در آفریقایی جنوبی نشان می‌داد، در روزهای اخیر سر و صدای زیادی در شبکه‌های اجتماعی ایجاد کرد. برای مقابله با این جنجال، مقام‌های زندان آفریقای جنوبی تهدید کرده‌اند که حداقل ۱۳ نگهبان را از کار تعلیق می‌کنند.

این رقصنده‌ها یک لباس بادی سیاه رنگ ساده و چکمه‌های چرم بلند به تن داشتند. در یکی از تصاویر، سه زن، مردی را احاطه کرده‌اند و به نظر می‌رسد در حال لخت کردن او در حیاط زندان هستند. عکس‌ها به‌طور گسترده در شبکه‌های اجتماعی با هشتگ رقصنده‌های استریپ تیز در زندان (#PrisonStrippers) منتشر شدند تا جاییکه این هشتگ در تاریخ دوشنبه ۲۶ ژوئن (پنجم تیر) تبدیل به داغ‌ترین هشتگ در توییتر در آفریقای جنوبی شد. انجمن مقابله با جرم و جنایت آفریقای جنوبی، با انتشار بیانیه‌ای به‌طور ویژه "رسوایی" و "سیلی زدن به صورت قربانیان جنایت" را محکوم کرد.

521183668.jpg98-48667.jpg

مقام‌های آفریقای جنوبی اذعان کردند که این تصاویر واقعی بوده و در زمان برگزاری یک نمایش برنامه‌ریزی شده در تاریخ ۲۱ ژوئن (۳۱ خرداد) در زندان "شهر خورشید" گرفته شده بودند. این زندان به‌خاطر اینکه خطرناک‌ترین مجرمان در آن نگهداری می‌شوند شناخته شده است.

در یک نشست خبری که روز دوشنبه ۲۶ ژوئن (پنجم تیر) برگزار شد، جیمز اسمالبرگر رئیس اداره زندان‌ها، سرگرمی‌های نامناسب در زندان را محکوم و اعلام کرد که برای ۱۳ تن از مسئولان زندان احضاریه صادر شده است و احتمال تعلیق آن‌ها از کار وجود دارد. او همچنین تاکید کرد: "این نمایش با جنبه‌های جنسی به طور آشکار نقض کننده سیاست امنیتی ماست." او همچنین تضمین داد که به این زنان از پول مالیات دهندگان دستمزد پرداخت نشده است. در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی درباره سازمان‌دهندگان این رویداد منتشر نشده است.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy