Friday, Jun 30, 2017

صفحه نخست » حسین علیزاده: آقای خامنه ای به شدت دچار اختلال فکری، روحی، روانی و شخصیتی است

حسین علیزاده دیپلمات مستعفی ایران در کشور فنلاند در مصاحبه اختصاصی با شبکه جهانی «دُرّ تی وی» به فرمان «آتش به اختیار» رهبر نظام و سعی و تلاش ایشان برای توجیه آن در مراسم عید سعید فطر پرداخت، و گفت این فرمان نسنجیده آقای خامنه ای مانند غذای فاسد و ناسالمی بود که هنگامی که وارد بدن جامعه شد، مردم به شدت به آن واکنش نشان دادند و آن را پس زدند، تا آنجا که ایشان در صدد ماله کشی و توجیه آن برآمد.

حسین علیزاده ادامه داد آنچه آقای خامنه ای گفت و جامعه مانند غذایی فاسد آن را پس زد چیزی نبود الی فرمان آنارشیسم و هرج و مرج مطلق، و این اولین بار در تاریخ است که رهبری در حوزه کشور خود دستور به نافرمانی مدنی و آنارشیسم می دهد.

آقای علیزاده در ادامه این گفتگو ابراز داشت که وقتی رهبر نظام به عمق نسنجیده بودن سخنان خود پی برد سعی کرد تا با حد و مرز قائل شدن برای این فرمان آنارشیسم به نحوی آن را توجیه کند، ولی متاسفانه توجیه ایشان بد تراز خود فرمان بود چرا که گفت منظورش آتش به اختیار در مجرای قانونی بوده است! و سوال همین جا مطرح میشود که مگر آتش به اختیار قانونی هم داریم؟! مساله این است که آقای خامنه ای شهامت این که بگوید اشتباه کرده را ندارد، و در ضمن اتهامی را که متوجه دولت کرده «و گفته دولت دچار اختلال است» را پس نگرفته و بر سخن و موضع نسنجیده خود پافشاری میکند.

حسین علیزاده در بخش دیگری از این مصاحبه گفت این چگونه است که یک مداح جوان اجازه پیدا می کند که در مراسمی مانند «عید فطر» گستاخانه و با فحاشی به موضوعی مانند «برجام» که کل نظام پشت سر آن بود، و رئیس جمهور منتخب مردم حمله کند!؟ جوابی برای ما نیست جز آنکه «ما با نظامی روبرو هستیم که دست راستش با دست چپش در تعارض است»!

حسین علیزاده با اشاره به اسلحه ای که در مراسم «عید فطر» در دست رهبر نظام بود، گفت حکایت اسلحه تک تیرانداز آقای خامنه ای در روز عید فطر مانند داستان چفیه ای است که ایشان بر دوش می اندازد، و آن هنگامی بود که نظام را در حال سقوط دید، به همین دلیل چفیه دوران جنگ را بر دوش انداخت که یعنی دوران جنگ است و شما هم بروید وسرکوب را آغاز کنید.

حسین علیزاده در پایان گفت آقای خامنه ای به دلیل داروهایی که به ایشان میدهند، یا سن بالا، یا فضای بسته ای که مشاورانش برای او بوجود آورده اند، و یا دلایل دیگری که ما از آن بی اطلاع هستیم به شدت دچار اختلال فکری، روحی، روانی و شخصیتی است، و متاسفانه ما در ایران نهاد نظارتی درستی نداریم که به وضعیت ایشان رسیدگی کند.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy