Friday, Jun 30, 2017

صفحه نخست » اسحاق جهانگیری: انتخابات ریاست جمهوری به عزت رهبر انقلاب و نظام افزود

Eshagh_Jahangiri.jpgتهران-ایرنا- معاون اول رییس جمهوری در پیامی توئیتری تاکیدکرد که انتخابات ریاست جمهوری به عزت مقام معظم رهبری و نظام اضافه کرد.

به گزارش ایرنا، در توئیت اسحاق جهانگیری آمده است: انتخابات ریاست جمهوری به عزت مقام معظم رهبری و عزت نظام اضافه کرد و ما باید قدردان ملت باشیم که در هر صحنه ای که لازم است حضور معنادار داشته‌اند.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میاندوره مجلس دهم شورای اسلامی (در چهار حوزه) بیست و نهم اردیبهشت ماه برگزار شد.

میان چهار نامزد رقیب در انتخابات ریاست جمهوری، «حسن روحانی» ۲۳ میلیون و ۵۴۹ هزار و ۶۱۶ رای یعنی ۵۷ درصد آرا را به خود اختصاص داد.

ایسنا: معاون اول رئیس‌جمهور گفت: انتخابات امسال به عزت نظام و رهبری اضافه کرد بنابراين باید قدردان این مردم که همواره آگاهانه در مواقع حساس در صحنه حضور می‌یابند، باشیم.


اسحاق جهانگیری در شورای اداری استان گیلان با بیان اینکه سرمایه اجتماعی کشور بر اثر انتخابات بالا رفته است و شرایطی را فراهم كرد که با اتکا به این سرمایه از خیلی از مسائل و مشکلات کشور عبور کنیم، تصریح کرد: با آگاهی و سرمایه این انتخابات همه باید دست در دست هم برای تغییر و تحول گام برداریم و چالش‌ها و تنگناهای کشور را به سمت حل مسائل سوق دهیم.وی با بیان اینکه درحال‌حاضر منطقه ناآرام و ملتهب است، بیان کرد: ما در منطقه حساسی قرار گرفته‌ایم و باید از امنیت کشور حفظ و حراست کنیم. مدیران آمریکا هر روز در منطقه دست به تحرکات مختلف می‌زنند تا امنیت پایدار ایران را برهم بزنند ولی نمی‌توانند، باید کمک کنیم تا با شرایط خاصی که در منطقه وجود دارد، کشور را از چالش‌ها دور کنیم.


جهانگیری با بیان اینکه در مسائل اقتصادی نیازمندیم که اقتصاد کشور را به نقطه‌ای برسانیم که بی‌کاری را در کشور تقلیل دهیم، تصریح کرد: امروزه گفته می‌شود نرخ بی‌کاری در کشور حدود ١٢ درصد است و بیش از ٢٥ درصد بی‌کاران ما از فارغ‌التحصیلان دانشگاهی هستند.


وی اضافه کرد: رفع بی‌کاری نیازمند رونق تولید داخلی و جذب سرمایه‌گذاری است. راهکار افزایش تولید و سرمایه‌گذاری هم توجه به بخش خصوصی است؛ در این راستا باید تعامل خوبی با دنیا داشته باشیم تا بتوانیم سرمایه جذب کنیم.معاون اول رئیس‌جمهور گفت: همه کشور باید در یک راستا قرار گیرند تا کشور به چالش‌های اقتصادی بپردازد. سیاست‌های اقتصادی باید قدرت اجماع‌سازی داشته باشند؛ در دولت برنامه‌های خوبی تدوین شده است. جهانگیری اضافه کرد: در پایان سال گذشته در شاخص‌های اقتصادی نظیر سرمایه‌گذاری، نفت، گاز، صنعت، معدن، کشاورزی و... کشور وضعیت خوبی پیدا کرد و با رشد مواجه بود. از جمله اهدافی که در سال ٩٥ پیش‌بینی شد، بهره‌برداری از پنج‌ هزار واحد تولیدی در کشور بود که بیش از پنج‌هزارو ٥٠٠ واحد تولیدی در کشور به بهره‌برداری رسید. برای سال جاری هم بهره‌برداری از بیش از شش هزار واحد تولیدی پیش‌بینی شده است که گیلان باید در این راستا جایگاه خود را پیدا کند.


وی با بیان اینکه در سال جاری هم سیاست‌های جدیدی را اعلام کرده‌ایم، افزود: دولت در مقطعی قرار گرفته که پایان دولت یازدهم و تشکیل دولت دوازدهم است، قطعا با تشکیل دولت دوازدهم اجرای برنامه‌ها سرعت بیشتری پیدا می‌کنند.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy