Tuesday, Jul 11, 2017

صفحه نخست » تصویری از پوتین در نقش ستاره دیپلماسی نشست جی20!

به کمک فتوشاپ،بله ...

وبلاگ ناظران رادیو فرانسه، ولادیمیر پوتین قدرتمند روی صندلی نشسته است و در اطراف او دونالد ترامپ، رجب طیب اردوغان و انگلا مرکل دیده می‌شوند. تصویری که از نشست "جی20"در هامبورگ گرفته شده و چند روزی است در شبکه‌های مجازی به شکل بسیار گسترده در دنیا دست به دست می‌شود تا نشان دهد رییس صحنه سیاست جهانی کسی نیست جز پوتین، اما یک مشکل کوچک در این میان وجود دارد، این تصویر واقعی نیست و با فتوشاپ دستکاری شده است.

DENbHd8XUAAEW33.jpgدر این تصویر پوتین بر روی صندلی در میانه تصویر نشسته است و سران کشورهای توسعه یافته دور تا دور او دیده می‌شوند.
دروغی که به شکل گسترده در توییتر منتشر شده است. این تصویر توسط کاربران ایرانی توییتر و تلگرام نیز به شکل گسترده‌ای دست به دست شده است.

اما واقعیت ماجرا چه بوده است؟
واقعیت این است که این در تصویر واقعی، صندلی‌ای که در میان عکس دیده می‌شود خالی است که کسی در آن حضور ندارد، صندلی متعلق به کشور انگلیس است نه روسیه و البته به شکل مرموزی یک ربان نیز به لباس انگلا مرکل اضافه شده است.

DEUHvAQXYAArF_i.jpgتولید تصاویر غیرواقعی در ستایش پوتین این روزها به پدیده‌ای رایج تبدیل شده است. چندی پیش نیز این ویدئوی جالب منتشر شده بود
"در روسیه حتی کبوترها هم به پوتین درود می‌فرستند":

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy