Thursday, Jul 6, 2017

صفحه نخست » کرباسچی: دولت منتخب حرف‌های گزنده نزند

Gholamhossein_Karbaschi.jpgدبیر کل حزب کارگزاران گفت: از دولت منتخب که سرمایه نظام است می‌خواهیم حرفهای گزنده نزند و معتقدم به نفع مصالح ملی نیست. حرفهایی در ایام تبلیغات زده می‌شود اما حرف زدن علیه قوای دیگر و شخصیتهای نظام به نفع منافع ملی و کشور نیست.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، غلامحسین کرباسچی دبیر کل حزب کارگزاران در همایش فصلی خانه احزاب ایران که با عنوان «احزاب، انتخابات و انتظارات» در وزارت کشور برگزار شد، اظهار داشت: آقای احمدی گفت از توسعه احزاب حمایت می‌کنیم که می‌خواهم بگویم این تعارف است.

وی افزود: نشانه آن این است که در کمیسیون ماده احزاب ۷ نفر از مجلس و غیره حضور دارند و قرار است دو نماینده از احزاب بدون حق رای حضور داشته باشند؛ این همان بحثی است که در دانشگاه‌ها مطرح است که همیشه بین احزاب و حاکمیت رقابت وجود دارد.

دبیر کل حزب کارگزاران همچنین یادآور شد: علت اینکه رسانه‌ها و احزاب و نهادها مردمی نمی‌توانند قدرت گیرند همین است اگر دولت شهید رجایی را داد احزاب هم شهید بهشتی را دادند.

کرباسچی در ادامه عنوان کرد: این تصور که فکر کنیم قدرت احزاب برای تضعیف دولت است اشتباه است. به دلیل اینکه در این سال‌ها نتوانستیم حزب قدرتمندی که دولت را تقویت کند، ایجاد کنیم باید بتوان خانه احزاب جای یک حزب قدرتمند برسد و به جمع بندی برسیم که همه جریان کشور مشتمل آن بشوند.

وی ادامه داد: از دولت منتخب که سرمایه نظام است می‌خواهیم حرفهای گزنده نزند و معتقدم به نفع مصالح ملی نیست. حرفهایی در ایام تبلیغات زده می‌شود اما حرف زدن علیه قوای دیگر و شخصیتهای نظام به نفع منافع ملی و کشور نیست.

دبیر کل حزب کارگزاران با تاکید بر اینکه برای تقویت دولت قدرت، باید رسانه را به کار گیریم، یادآور شد: اینکه نارسائی در فقر و مناطق دور افتاده داریم برای نظام اسلامی مطلوب نیست. این کار را شاید خانه احزاب بتواند انجام دهد. بنابراین باید در خانه احزاب به فکر نهاد حزب باشیم و به فکر تثبیت قدرت احزاب باشیم.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy