Friday, Jul 7, 2017

صفحه نخست » خبرگزارى تسنيم: تندروی مقام‌های دولت صدای کرباسچی را هم در آورد!

karbaaschi32.JPGدبیرکل حزب کارگزاران گفت: از دولت منتخب که سرمایه نظام است می‌خواهیم حرف‌های گزنده نزند و معتقدم به‌ نفع مصالح ملی نیست. حرف‌هایی در ایام تبلیغات زده می‌شود، اما حرف زدن علیه قوای دیگر و شخصیت‌های نظام به‌ نفع منافع ملی و کشور نیست.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی روز گذشته (پنجشنبه 15 تیر) در همایش فصلی خانه احزاب، گفت: این تصور که فکر کنیم احزاب برای تضعیف قدرت نظام است، اشتباه است. در 7 تیر حزب جمهوری اسلامی شهید داد و در همین جمع افرادی هستند که جانباز هستند.

وی با بیان اینکه "بزرگ‌ترین بحث صنفی ما قدرت احزاب است"، گفت: باید کاری کنیم خانه احزاب جای آن یک حزب قدرتمند را بگیرد و به یک جمع‌بندی برای وضعیت کشور برسیم تا نیروهای سیاسی مجتمع بشوند.

کرباسچی با اشاره به اینکه مرکز پژوهش‌های مجلس 109 مشکل اساسی در کشور نام برده که باید بررسی شود، گفت: همه تلاش کنیم در ده سال آینده بتوانیم این مشکلات را حل و فصل کنیم و برای تقویت و رشد و توسعه آن بتوانیم قدمی برداریم.

وی افزود: از دولت منتخب که سرمایه نظام است می‌خواهیم حرف‌های گزنده نزند و معتقدم به‌ نفع مصالح ملی نیست. حرف‌هایی در ایام تبلیغات زده می‌شود، اما حرف زدن علیه قوای دیگر و شخصیت‌های نظام به‌ نفع منافع ملی و کشور نیست.

کرباسچی تصریح کرد: رسانه‌های دیجیتال این خاصیت را دارد که بزرگ‌ترین حرف‌ها را از آن عبور کنیم و تغییر دهیم. خبرنگاران امروز کارهایی می‌کنند که ما غبطه می‌خوریم. ما در کشور نارسایی‌هایی از جمله فقر داریم و خجالت می‌کشیم. من فیلمی دیدم که در روستایی نزدیک سردشت فرزندانش در طویله درس می‌خوانند و برخی خانواده‌ها هیچ سرپرستی در آن روستا ندارند.

دبیرکل حزب کارگزاران خاطرنشان کرد: ما در خانه احزاب به‌ فکر مصالح ملی باشیم و حکومتی قدرتمند است که احزاب در آن قدرتمند باشند.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy