Wednesday, Jul 26, 2017

صفحه نخست » انتقال حمید بقایی به بیمارستان و جلوگیری از ورود احمدی نژاد

4op3rgt89rty0f_small.jpgخبر تکمیلی: حمید بقایی با تودیع وثیقه میلیاردی آزاد شد

دولت بهار نوشت: حمید بقایی با قرار وثیقه آزاد شد. ارگان خبری رییس جمهور سابق به نقل از همسر بقایی گزارش داد که با تودیع وثیقه ۲۰ میلیاردی، وی آزاد شده است. گفته شده این وثیقه توسط هواداران محمود احمدی نژاد تامین شده است.

وکیل بقایی: وثیقه ۲۰ میلیاردی با «کمک‌های مردمی» پرداخت شد

علی‌اصغر حسینی چهارشنبه، چهارم مرداد گفت که حمید بقایی وثیقه ۲۰ میلیارد تومانی خود را تأمین کرده‌است و در همین روز آزاد می‌شود.

او ادعا کرد که «وثیقه موکل اینجانب توسط مردم شریف و بزرگوار تامین و به دادسرا ارایه شده و در مرحله انجام تشریفات قانونی و اداری است.»

حسینی به هویت تأمین‌کنندگان این وثیقه یا به شیوه جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای تأمین وثیقه بقایی اشاره‌ای نکرد.

----------------------------------------------------------

بی بی سی - کانال تلگرامی دولت بهار، نزدیک به محمود احمدی نژاد، از "وخامت حال" حمید بقایی و انتقال او به بیمارستان بقیه الله خبر داده است.

این کانال، همچنین با انتشار تصاویری از آقای احمدی نژاد در محوطه بیمارستان بقیه الله، نوشته ماموران حراست با بستن در، "مانع ورود" وی به بیمارستان برای عیادت از آقای بقایی شده اند.

یکی از ویدیوهای منتشر شده در این کانال، محمود احمدی نژاد را در حال گفتگو با شخصی نشان می دهد که ظاهرا، درصدد منصرف کردن او از ورود به بیمارستان است.

آقای احمدی نژاد در این ویدیو، به جلوگیری از ورود خود معترض است و در مورد وضعیت سلامتی آقای بقایی ابراز نگرانی می کند. حمید بقایی در دولت دهم، معاون اجرایی محمود احمدی نژاد بود.

علی اکبر جوانفکر از نزدیکان محمود احمدی نژاد، که در تصاویر منتشر شده در کانال دولت بهار در کنار او دیده می شود، در کانال تلگرامی خود نوشته که انتقال حمید بقایی به بیمارستان نتیجه اعتصاب غذای او بوده است.

آقای جوانفکر افزوده که همسر آقای بقایی عصر امروز شنبه ۳ مرداد با حضور در بیمارستان بقیه الله ، تلاش کرده وی را ملاقات کند "اما به او اجازه ملاقات داده نشده است".

به گفته وی، همسر حمید بقایی "همچنین در تماس تلفنی با بیمارستان تلاش کرده با وی گفت و گو کند اما آقای بقایی دچار مشکلات تنفسی بوده و نتوانسته صحبت کند".

به نوشته دولت بهار، محمود احمدی نژاد "پس از حدود یک ساعت و ربع انتظار و پیگیری و ممانعت ماموران از ملاقات و تماس تلفنی با حمید بقایی بیمارستان بقیه الله را ترک کرده است".

آقای بقایی، هفته پیش به اتهام مالی بازداشت و زندانی شد. او دو سال پیش هم بر مبنای اتهامی مشابه بازداشت و پس از حدود هفت ماه آزاد شده بود.

محمود احمدی‌نژاد در آستانه انتخابات ریاست جمهوری اخیر گفت که از حمید بقایی حمایت خواهد کرد.

او همراه با آقای بقایی برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد اما صلاحیت هر دوی آنها از سوی شورای نگهبان رد شد.

آقای احمدی نژاد، پیشتر قوه قضائیه را مسئول سلامتی معاون اجرایی سابق خود دانسته بود و از اعتصاب غذای او در زندان خبر داده بود.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy