Wednesday, Jul 26, 2017

صفحه نخست » واکنش روسیه به تحریم‌های آمریکا: پاسخ ما دردناک خواهد بود

gow54znb6fe1_small.jpgشفقنا - رئیس کمیسیون امور بین الملل در مجلس فدرال روسیه واکنش رسمی کشورش به تحریم های اخیر آمریکا را قطعی دانسته و آن را دردناک توصیف کرد.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از بخش عربی خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، «کنستانتین کوساچوف»، رئیس کمیسیون امور بین الملل شورای فدرال این کشور صبح امروز (چهارشنبه) با اعلام این که کشورش در حال آماده سازی واکنش رسمی خود به طرح تحریم های جدید آمریکا علیه خود و همچنین مسئله دارایی های دیپلماتیک روسیه در این کشور می باشد، تاکید کرد که واکنش کشورش برای آمریکایی ها دردناک خواهد بود.

بر اساس این گزارش، رئیس کمیسیون امور بین الملل شورای فدرال در این باره در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی فیسبوک نوشت: به دلیل لایحه تحریم، اقدامات مربوط به ساختمان ها و دیپلماتیک ها و غیره، آماده سازی برای واکنش قطعی است و واکنش ما نیز برابر نبوده بلکه برای آمریکایی دردناک خواهد بود.

یادآور می شود که لایحه اعمال تحریم های جدید علیه روسیه، ایران و کره شمالی امروز با اکثریت قاطع آرای اعضای مجلس نمایندگان آمریکا به تصویب رسید تا برای تبدیل شدن به قانون، نیازمند رای مثبت مجلس سنا و در نهایت امضای «دونالد ترامپ»، رئیس جمهوری این کشور باشد.

در همین حال، شبکه خبری اسکای نیوز عربی نیز گزارش داد که معاون وزیر امور خارجه روسیه در واکنش به تحریم های جدید آمریکا علیه این کشور تاکید کرد که این مسئله تنش در روابط میان دو کشور را افزایش خواهد داد.

مسکو به تحریم‌های جدید آمریکا واکنش نشان داد

شفقنا- وزارت خارجه روسیه ضمن تاکید بر پاسخ به تحریم های جدید آمریکا علیه این کشور، تاکید کرد که این اقدام واشنگتن چشم انداز بهبود روابط میان دو کشور را از بین می برد.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از شبکه خبری آر تی عربی روسیه، «سرگئی ریابکوف»، معاون وزیر امور خارجه این کشور صبح امروز (چهارشنبه) در واکنش به رای مثبت مجلس نمایندگان آمریکا به لایحه اعمال تحریم های جدید علیه کشورش، ایران و کره شمالی، اعلام کرد که از تصویب این لایحه در مجلس سنای آمریکا در آینده نزدیک و همچنین تبدیل تحریم های پیشین اعمال شده با فرمان اجرایی «دونالد ترامپ»، رئیس جمهوری این کشور به قانون اطمینان دارند.

بر اساس این گزارش، معاون رئیس جمهوری روسیه با بیان این که لایحه مذکور راهی برای عادی سازی روابط میان کشورش و آمریکا در آینده نزدیک باقی نمی گذارد، تاکید کرد که مسکو پیش از این ده ها بار به واشنگتن هشدار داده که چنین اقداماتی بدون پاسخ نخواهد ماند.

ریابکوف با اعلام این که تصویب لایحه اخیر در مجلس نمایندگان آمریکا با تصمیم مبتنی بر خواست و اراده کامل دشمنان روسیه بوده، اظهار داشت: این اقدامات با عقل سالم سازگار نیست و تهیه کنندگان و حامیان این لایحه نیز گام بزرگی به سوی نابودی چشم اندازهای عادی سازی روابط با روسیه برداشتند؛ امروزه بر اساس این مسئله به آمریکا نگاه می کنیم، واشنگتن منبع خطر است و باید این را درک کنیم و در راستای این درک نیز به صورت متعادل، منطقی و آرام اقدام کنیم.

این دیپلمات روس ضمن تاکید بر این که کشورش احساسی عمل نمی کند بلکه به جست و جوی راهکارهایی جهت دستیابی به راه حل میانه برای مسائل دارای اهتمام مشترک مسکو و واشنگتن از جمله مبارزه با تروریسم و گسترش سلاح های کشتار جمعی ادامه خواهد داد، در این باره افزود: مسائل این چنین زیادی وجود دارند و ما آماده همکاری در رابطه با آنها هستیم.

سناتور روس: تحریم‌های آمریکا به نبرد علیه تروریسم ضربه می‌زند

شفقنا- یک سناتور روسیه هشدار داد که تحریم های جدید آمریکا علیه این کشور به نبرد جهانی علیه تروریسم ضربه می زند.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از خبرگزاری رویترز، در پی تصویب تحریم های جدید روسیه، ایران و کره شمالی در مجلس نمایندگان آمریکا، سناتور «فرانز کلینتسویچ» که ژنرال بازنشسته ارتش روسیه نیز به شمار می آید، به خبرگزاری ریانووستی این کشور گفت که این تحریم ها، همکاری مسکو و واشنگتن در نبرد بین المللی علیه تروریست ها را تضعیف خواهد کرد.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy