Friday, Jul 28, 2017

صفحه نخست » پاسخ وکیل بقایی به اظهارات دادستان تهران

gojf23e1_small.jpgدرپی اظهارات دادستان تهران، سید علی اصغر حسینی وکیل حمید بقایی پاسخی منتشر کرد.
به گزارش دولت بهار، متن پاسخ بدین شرح است:
پیرو اظهارات دادستان محترم تهران مبنی بر تکذیب صحبتهای شب قبل آقای بقایی و اعلام شکایت و تشکیل پرونده جدید علیه ایشان، ساعاتی قبل یعنی در غروب روز پنجشنبه مورخ پنجم مرداد ماه نود و شش، احضاریه مربوط به این شکایت توسط مامورین دادستانی به موکل اینجانب ابلاغ گردید و احتمالاً رکورد سریع ترین تشکیل پرونده و تعقیب قضایی تاریخ کشورمان شکسته شد؛ چرا که در یک روز پنج شنبه که دادسراها و دادگاههای تهران تعطیل هستند، ظرف چند ساعت بعد از اظهارات آقای بقایی، شکایتی علیه ایشان تنظیم و ثبت شده، این شکایت به شعبه بازپرسی ارجاع گردیده، بازپرس مربوطه پرونده را مطالعه و تحقیقات لازم را انجام داده، برای موکلم احضاریه صادر نموده و ظرف چند ساعت این احضاریه به آدرس منزل آقای بقایی ابلاغ شده است.
به هر حال در خصوص این پرونده، موکل بنده به زودی دلایل و دفاعیات خود را ارائه می نماید اما نکته بسیار مهم و قابل تامل در اظهارات امروز دادستان محترم تهران این است که ایشان اعلام نموده اند در هفته آینده برای موکل اینجانب کیفرخواست صادر خواهد شد!! این در حالیست که رسیدگی به پرونده آقای بقایی هنوز تمام نشده و پرونده در مرحله اخذ آخرین دفاعیات متهم قرار دارد. از دادستان محترم تهران سوال می کنیم در حالی که هنوز دفاعیات آقای بقایی اخذ نشده و بازپرس پرونده در خصوص رد اتهامات یا وارد بودن آنها تصمیم نگرفته و از موکل اینجانب خواسته شده دفاعیات خود را تا روز دوشنبه هفته آینده به شعبه ارائه دهد، شما چطور با قاطعیت از صدور کیفر خواست علیه آقای بقایی در هفته آینده صحبت می کنید؟

اظهارنظر جناب آقای دولت آبادی بدین معنی است که دادسرا پیش از اخذ آخرین دفاعیات متهم و صدور قرار نهایی توسط بازپرس و ارسال پرونده نزد دادستان جهت اظهارنظر ، تصمیم خود را گرفته و دفاعیات آقای بقایی که قرار است هفته آینده به شعبه بازپرسی ارائه شود، هیچ تاثیری در تصمیم متخذه ندارد.
اظهارات دادستان محترم تهران این شائبه را برای موکل ایجاد نموده که ظاهراً نتیجه پرونده از قبل تعیین شده و بر این اساس و از آنجاییکه مطابق قانون، مقامات قضایی مجاز نیستند قبل از صدور رای در مورد نتیجه ی پرونده اظهارنظر نمایند و بایستی از هرگونه غرض ورزی و خروج از بی طرفی اجتناب نمایند، فلذا موکل اینجانب علیه داستان عمومی و انقلاب تهران طرح شکایت می نماید.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy