به گزارش خبرگزاری ایرنا، زینب موسوی از سوی کسانی که نامی از آنها نبرده، به اسیدپاشی تهدید شده است. این افراد به دلیل شوخی موسوی با شاهنامه در یک برنامه استنداپ کمدی، او را تهدید کرده‌اند که مورد اسیدپاشی قرار گرفته و یا با ماشین زیر گرفته خواهد شد.

موسوی در گفتگو با خبرگزاری ایرنا گفت: « من این روزها، بسیار روزهای بدی را سپری می‌کنم. روزهایی که در آن علاوه بر فحاشی به خودم و خانواده‌ام در بسیاری از صفحات مجازی، با تهدیدهای فراوانی از اسیدپاشی تا زیر گرفتن با ماشین مواجهم.»

این تهدیدها پس از آن متوجه این کمدین ایرانی شد که او در یک برنامه طنز به نام خنداننده برتر که توسط رامبد جوان مجری برنامه طنز خندوانه برگزار می‌شود، داستان رستم و سهراب را با زبانی طنز بازگو کرد.

شاهنامه اثر حماسی حکیم ابوالقاسم فردوسی است که جایگاه ویژه‌ای در ادبیات فارسی دارد. در طول سده‌ها شاهنامه موافق و مخالفانی داشته و برخی افراد مانند فریدالدین ابوحامد محمد عطار نیشابوری مشهور به شیخ عطّار نیشابوری شاهنامه را "بدعت و ضلالت" توصیف کرده‌اند.

امیرابوعبدالله محمد پسر عبدالملک مُعِزّی نیشابوری نیز شعر "من عجب دارم ز فردوسی که تا چندان دروغ...از کجا آورد و بیهوده چرا گفت آن سمر" را درباره شاهنامه سرود.

برای بسیاری از التراناسیونالیست‌های ایرانی شاهنامه از قدسیتی همچون کتاب‌های آسمانی برخوردار شده تا جایی که هرگونه شوخی با این کتاب حماسی و شخصیت‌های افسانه‌ای آن را بر نمی‌تابند.