Monday, Jul 31, 2017

صفحه نخست » سردار شریف: دولت ۲۰ هزار میلیاردتومان به قرارگاه خاتم‌الانبیاء بدهی دارد

Ramazan_Sharif.jpgمسئول روابط‌عمومی کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه بسیاری از پروژه‌های دولت یازدهم توسط قرارگاه خاتم احداث شد، گفت: دولت فعلی ۲۰ هزار میلیاردتومان به قرارگاه خاتم‌الانبیاء بدهی دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، سردار رمضان‌ شریف ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به نقش سپاه پاسداران در انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروز سپاه پاسداران همچنان در اوج و قدرت ایستاده و از انقلاب اسلامی ایران دفاع می‌کند. فعالیت‌های سپاه در حوزه سازندگی، دفاعی و امنیتی و در صنعت موشکی بر هیچ‌کس پوشیده نیست و اقدامات خوب و موثری انجام داده است و ذخیره راهبردی در تأمین کشور محسوب می‌شود.

مسئول روابط‌عمومی کل سپاه پاسداران با بیان اینکه امروزه امنیت کشور ایران در حالت مطلوبی قرار دارد، تصریح کرد: ایران در حوزه صنعت دریایی، زمینی و هوایی به پیشرفت‌های چشمگیری دست یافته است.

وی با اشاره به تلاش‌های داعش برای نفوذ به کشور ادامه داد: داعش سال‌هاست قصد دارد وارد شهرهای ایران شود و ناامنی ایجاد کند و هیچ وقت به آرزویش نخواهد رسید.

سردار شریف تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی را از وظایف سپاه خواند و گفت: نیروهای سپاه به‌دنبال پیاده‌کردن منویات حضرت امام (ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری هستند.

وی خاطرنشان کرد: سپاه بسیار فراتر از جریانات سیاسی است‌ که بخواهد خود را درگیر آن کند و وظایف بسیار زیادی در انقلاب اسلامی دارد. هرکسی و یا هر دولتی در راستای خدمت به مردم قدم بردارد و برای مردم تلاش کند سپاه از آن حمایت می‌کند.

مسئول روابط‌عمومی کل سپاه پاسداران با تاکید بر نقش قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا گفت: قرارگاه خاتم‌الانبیاء بیشترین تعامل سپاه با دولت‌ها بوده و پروژه‌های زیادی را برای دولت‌های مختلف ساخته است. دولت فعلی ۲۰ هزار میلیاردتومان به قرارگاه خاتم بدهی دارد و منتشرشدن این میزان بدهی در پاسخ به اظهارات یک نماینده دولت بود وگرنه هیچ لزومی به منتشر شدن آن نبوده است.

سردار شریف پیشقدم‌بودن سپاه در حوزه محرومیت‌زدایی را از افتخارات این نیرو عنوان کرد و افزود: در حال حاضر ۵ هزار تحصیل‌کرده دانشگاه‌های مختلف کشور در قرارگاه خاتم مشغول به‌کار هستند. بسیاری از پروژه‌های دولت یازدهم توسط قرارگاه خاتم احداث شده که این موضوع حاکی از عزم جدی سپاه در راستای تحقق شعارهای اقتصاد مقاومتی است.

وی با اشاره به وظیفه سپاه برای تامین امنیت کشور بیان داشت: از گذشته تاکنون سپاه نقش به‌سزایی در امنیت کشور داشته و اجازه هیچ تجاوزی را به دشمنان نمی‌دهد. سپاه در امنیت مرزهای شرق کشور از جمله سیستان و بلوچستان و خراسان‌جنوبی، برقراری امنیت شمال‌غرب کشور و همین طور مقابله تروریست‌ها و منافقان در زمان دفاع مقدس در محدوده غرب کشور نقش مهم و اساسی دارد.

مسئول روابط‌عمومی کل سپاه پاسداران با تاکید بر نفوذ دشمن به داخل کشور توسط جنگ نرم خاطرنشان کرد: جنگ نرم دیدگاه‌ها، باورها و ذائقه‌های جوانان را نشانه گرفته است. نسل جوان به‌خاطر عدم شناخت و عدم آگاهی نسبت به دوران پیروزی انقلاب و مشکلات پس از آن و فتنه‌هایی که منافقان در کشور انجام داده‌اند بیشتر تحت خطر جنگ نرم دشمن قرار دارند. سخنان رهبر انقلاب در مورد تغییر یافتن جای جلاد و شهید به خاطر همین موضوع تغییر نسل و عدم آگاهی و عدم شناخت نسل جوان است.

سردار شریف با اشاره به تحریم‌های دشمنان علیه ملت ایران اظهار داشت: دشمن تا ۱۰ سال گذشته واژه‌ای به نام تحریم نداشت و هدف اصلی تحریم‌های دشمن مردم است در حالی که سپاه را بهانه تحریم‌ها قرار دادند. ما نشان داده‌ایم که می‌توانیم از امنیت مردم و امنیت کشور دفاع کنیم.

مسئول روابط‌عمومی کل سپاه پاسداران با اشاره به قدرت موشکی سپاه گفت: این توان یک توان بازدارنده و دفاعی است و برای تامین امنیت کشور است تا بیگانگان چشم طمع به کشور و انقلاب اسلامی ایران نداشته باشند. در زمان دفاع‌مقدس به‌دلیل نداشتن تجهیزات قوی بارها شاهد آن بودیم که صدام شهرها و مردم مظلوم ایران را بمباران می‌کرد، اما امروز به قدری پیشرفت کرده‌ایم که قابل مقایسه با گذشته نیست.

سردار شریف با اشاره به اینکه بسیاری از رسانه‌های جهان اهداف استکباری را دنبال می‌کنند، ابراز کرد: بسیاری از معضلات مردم بی‌دفاع سوریه و عراق از جمله بیماری وبا، کشتار مردم بی‌گناه و وضعیت آوارگان سوری از دید بسیاری رسانه‌ها پنهان مانده چرا‌که با به تصویر کشیدن این حقایق دنیا دید دیگری نسبت به اعمال سعودی و جنایات آن‌ها پیدا می‌کردند.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy