Tuesday, Aug 1, 2017

صفحه نخست » نوبخت: رهبری مساله حصر را غیرقابل حل نمی‌دانند

Mohammadbagher_Nobakht.jpgسخنگوی دولت در واکنش به وضعیت سلامتی میرحسین موسوی و حجت‌الاسلام کروبی گفت: حداقل در ۱۰ روز گذشته در شورای عالی امنیت جلسه نداشتیم، آخرین جلسه هم شنبه هفته قبل بوده است که بحثی در این مورد نشد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، محمدباقرنوبخت در پاسخ به سوال ایلنا، درباره وضعیت سلامتی میرحسین موسوی و حجت‌الاسلام کروبی و اینکه آیا تاکنون بحثی در این مورد در شورای عالی امنیت ملی در چند روز اخیر مطرح شده است یا خیر، گفت: حداقل در ۱۰ روز گذشته در شورای عالی امنیت جلسه نداشتیم، آخرین جلسه هم شنبه هفته قبل بوده است که بحثی در این مورد نشد.

امیدواریم شرایط محصوران به گونه‌ای شود که دغدغه‌ای برای مردم نباشد

او خاطر نشان کرد: ضمن آرزوی سلامتی برای این عزیزان ان‌شاالله شرایط به گونه‌ای شود که دغدغه‌ای برای مردم و خانواده این عزیزان و اساسا کشور نباشد.

نوبخت تاکید کرد: همه فرزندان این ملت هستیم و باید تلاش کنیم که از منافع ملی دفاع کنیم و آرامش به جامعه بازگردد.

اقدامات پزشکی وزیر بهداشت درباره محصوران، تحت نظر دولت است

نوبخت درباره پیگیری وزیر بهداشت از حال محصوران به صورت شخصی گفت: تردید نکنید آنچه وزیر بهداشت و درمان انجام می‌دهد، تحت نظر دولت است ایشان عضو کابینه هستند و در راستای تعهدات خود عمل می‌کند.

خودمان را برای سلامتی محصوران مسئول می‌دانیم

او تاکید کرد: هر شهروند ایرانی که بیمار باشد ما برای بهبود او تلاش می‌کنیم. نفس بیمه سلامت برای همین است حال چه برسد به این عزیزان که ما خودمان را برای سلامتی ایشان مسئول می‌دانیم.

امیدواریم هرچه زود‌تر کدورت‌های به وجود آمده از میان برود

نوبخت ادامه داد: امیدواریم خداوند سلامتی عاجل عنایت فرماید، هرچه زود‌تر کدورت‌های به وجود آمده از میان برود.

رهبری درباره حصر چیزی را غیرقابل حل نمی‌دانند

سخنگوی دولت خاطرنشان کرد: باب حل این موضوع مفتوح است و مقام معظم رهبری هم در این باره چیزی را غیرقابل حل نمی‌دانند و امیدواریم مساله به نحوی پیش برود که دغدغه‌ای برای مردم و کشور نباشد.

حصر محصول دوره قبل است و‌‌ همان دولت باید پاسخگو باشد

نوبخت در ادامه با اشاره مجدد به مساله حصر گفت: امروز مردم نسبت به سلامتی عزیزان ما نگران هستند حصر محصول آن دوره است و‌‌ همان دولت باید پاسخگو باشد.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy